Nico59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht

Het gaat weer lekker, 3 weken geleden data abonnement verlengd incl nieuwe Ipad mini. Na 2 weken en vele telefoontjes verder met Vodafone wordt aangegeven dat deze niet op voorraad is (er is zelfs helemaal geen ipad op voorraad) en ze weten ook niet wanneer dat ie wel op voorraad is. Lekker, abonnementskosten betalen en er geen gebruik van kunnen maken. En maar verkopen die data abonnementen met Ipad, en als de order/bestelling rond is dan wordt later aangegeven: ohhhh helaas niet leverbaar op dit moment. Pffff voel me net consument nr zoveel die met een vaag verhaal het bos wordt ingestuurd.

Nico, een klant die al meer dan 20 jaar abonnementen heeft bij vodafone
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Nico59

Dat is zeer vervelend als dit gebeurd. Echter zijn wij natuurlijk ook afhankelink van onze leveranciers.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik hoop dat de telefoon en ipad zo snel mogelijk weer leverbaar zijn voor je.
Vanuit hier kan ik verder niks voor je betekenen omdat ik vanuit hier niet in de systemen kan.
Hopelijk is het snel opgelost.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht verplaatst van Het Koffiehuis naar Abonnementen, nieuwe link: http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Klacht/m-p/250181#M16530
Nico59
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Dat is nou net het probleem, bij vodafone kan ik nou nooit iemand bereiken die een probleem daadwerkelijk kan oplossen, of in ieder geval mij zo danig kan helpen dat ik tevreden de telefoon kan neerleggen.

Dit is namelijk zeker niet de eerste keer.

Groet,

Nico
Anonymous
Niet van toepassing
Nogmaals Nico59

Ik zou je graag willen verder helpen maar kan het niet vanuit hier. Dit is niet het juiste kanaal daarvoor 😞
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals in de regels van dit board staat beschreven kunnen we je hier via het Forum niet mee helpen. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic