ElysiaCB

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht

Ik heb letterlijk 5 minuten 2 WhatsApps gestuurd in de VS, met een alles-in-1 Wereldbundel, en ik moet hiervoor €35 extra betalen. Wat een scam!!! En toen ik gebeld om hiernaar te vragen heb mocht ik niet spreken of vragen stellen en kreeg ik alleen te horen, "Het is terecht" en hebben ze opgehangen zodat ik geen klacht kon indienen. Onvergeeflijk.

Ik ga zo snel mogelijk naar een andere provider overstappen een raad ik iedereen ik ken aan NOOIT een contract bij de zeer onbeschofte oplichters van Vodafone te nemen.

6 Reacties 6
Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Is en zijn jou woorden. Soms is het beter om alles eens goed te lezen. Zou je KPN aanraden daar zitten oplichters die nog erger zijn dan hier.

ElysiaCB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Soms is het het beste om geen aannames te doen. En ik zei niets over KPN. Uw reactie slaat nergens op en helpt de situatie niet.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @ElysiaCB 
Dit is een klanten helpen klanten community, bij deze, welkom!
Het is wel jammer dat je aangeeft dat Vodafone onbeschofte oplichters zijn, alleen op wat je nu eenmalig hebt meegemaakt. En wat Liesbeth54 betreft, ze zegt ook niet dat jij het over KPN hebt gehad, ze zegt alleen dat KPN nog grotere oplichters zijn. Daar kan ik niet over mee praten, misschien is dat haar ervaring en dat wil ze dan graag met je delen. 

Maar goed, als je buiten de EU zit dan is de kans vrij groot dat je veel kosten maakt omdat het simpelweg ontzettend duur is. En dat het duur is kan je terug lezen op de tarieven pagina van Vodafone. Het is dan mogelijk om een Alles in 1 Wereld bundel af te sluiten maar deze hebben ook een beperking aan data, belminuten en sms'jes. Je hebt dan misschien maar 2 whatsapp berichten verzonden, je hebt wel je toestel aan gehad en welke app's hebben er op dat moment nog meer meegedraaid en data gevraagd? Een mobiele telefoon vraagt tegenwoordig altijd data informatie en als je buiten de EU bent dan zit je er zo doorheen, ook met een Alles in 1 Wereld bundel. 

Uiteraard weet ik het fijne hier niet van, want ik ben niet werkzaam bij Vodafone, maar gelukkig zijn er wel mensen van Vodafone online die met je mee kunnen kijken. Als de kosten gemaakt zijn dan zijn die gemaakt en is het vaak niet terug te draaien, hou dat aub in je achterhoofd. Via hier heb je nu een klacht ingediend en Vodafone gaat je helpen.

Marco
Community Moderator
Community Moderator
  • 75Posts
  • 10Oplossingen
  • 13Likes

Goedemiddag @ElysiaCB, dit is natuurlijk niet een warm welkom in de Verenigde Staten. Ik hoop dat naast de schrik van de kosten je een fijne reis hebt tot nu toe. 🙂

Ik kan inhoudelijk niet precies zien welke app of welke dienst data heeft verbruikt, maar ik kijk graag voor je na wat er is gebeurd. Zou je het mobiele telefoonnummer in je profiel willen plaatsen?

ElysiaCB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook niet behulpzaam. You start with the assumption that the fault is with me. So, while you may be a Vodafone fan, you are only making me more angry about the situation, that you as you say are in no place to understand or ameliorate.

Turning off comments here if these are the kinds of replies I should expect. Definitely feeling worse about Vodafone now. 

Maybe next time start by clarifying the situation, the bundles I DO pay for, and why I am so upset before placing the blame on the person who has experienced a string of surprise charges and rude customer service after exactly 5 minutes of data usage to send exactly 2 WhatsApp messages, and no more. 

Getting away from this company ASAP. Thanks for another push in that direction. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Jammer dat je mijn bericht anders leest dan ik bedoel. Maakt niets uit, dit kan een taal probleem zijn, ik weet het niet, je gaat opeens over naar het Engels. Ik heb geen enkele keer aangegeven in mijn bericht dat de fout bij jou ligt, ik heb alleen uitgelegd hoe het mobielen netwerk in elkaar zit buiten de EU en waar het door kan komen dat je extra kosten hebt gemaakt. Als er dan kosten gemaakt zijn dan is het logisch dat deze betaalt moeten worden. Dat is niet wijzen naar dat je iets fout zou hebben gedaan, maar een logische gedachten. Begrijpelijk dat je het er niet mee eens bent, maar dat is vaak zo als mensen een klacht indienen. 

Hoe dan ook, ik kan in deze toch niets goed melden want je bent ook boos op mij. Ik laat het aan @Marco over, die heeft je gevraagd om je gegevens en dan kan hij verder voor je kijken wat er aan de hand is. Hij is tenslotte werkzaam bij Vodafone en ik weet zeker dat hij je daarin alles kan uitleggen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic