Hoi
PeterW Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Als eerst wil ik natuurlijk zeggen dat het vervelend is dat het nu allemaal niet zo loopt als dat je had gehoopt. Hoe het gesprek is verlopen weet ik niet maar als je zomaar zegt dat het gelul is, kan ik me wel een klein beetje voorstellen dat de verkoper met een irritatie terug reageert. Maar nogmaals, ik weet niet hoe het gesprek is gegaan, dus daar ga ik me ook niet in mengen.
De verkoper heeft wel gelijk dat als je een abonnement hebt laten verlengen, of een nieuw abonnement neemt, dat je dan 14 dagen de tijd hebt om na te denken of je dit wel wilt (bedenk tijd). Ben je na die 14 dagen dan kunnen ze ook niet zoveel meer voor je betekenen. Regels zijn nu eenmaal regels.
De verkoper had misschien nog kunnen aangeven dat je na 2 maanden eventueel gebruik zou kunnen maken van Vodafone Next. Meer info hierover is te vinden op
deze pagina. Dit is nu natuurlijk al te laat en je hebt inmiddels een nieuw toestel gekocht. Jammer en vervelend dat het niet goed is verlopen en ook jammer dat je vrouw haar abonnement nu niet meer wilt aangaan bij Vodafone. Begrijp het wel, maar het is natuurlijk jammer. Als je, voor je gaat overstappen, goed kijkt wat je wensen zijn, dan kan alles bij Vodafone goed en netjes geregeld worden en weet ik zeker dat je dan wel tevreden bent.
Nogmaals erg vervelend dat het zo is verlopen en hoop dat je toch tevreden bent over het Vodafone netwerk en het gebruik van je nieuwe toestel. Alvast een fijn weekend gewenst.