Gosnoekbaars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

vreselijk vreselijk ik zit zakelijk al heel erg lang bij vodafone met meerdere nummers 4 maanden geleden ben ik gebeld of ik 2 nummers wilde verlengen. ik twijfelde nog want ik wilde er 2 iphone 11 bij hebben en ik had een leuke aanbieding van een andere provider. De man aan de telefoon wist mij toch over te halen omdat ik zo een goede klant was en ik sloot de 2 abonementen als sim only af voor 2 jaar en zodra de iphone's er waren zou hij weer contact opnemen en er persoonlijk voor zorgen dat ik alsnog een mooie aanbieding zou krijgen voor de telefoons. Ik moest wel de abonementen direct afsluiten want de aanbieding die hij deed voor deze zouden aflopen en dan zou het weer een stuk duurder worden. Je raad het al nooit meer iets gehoord en daarna na 1 maand heb ik zelf nog gebeld en op de chat gezeten maar daar wer verteld dat ik nog even geduld moest hebben. 1,5 maand geleden weer gebeld en het zou nu niet lang meer duren en dan zou er even iemand contact zoeken om mij alsnog een aanbieding te doen want dit was niet zo netjes wist zij mij nog te vertellen, tot op de dag van vandaag helemaal niets. Nu wilde ik via de site een klacht indienen want ik voel mij dus echt in de maling genomen en ben heel erg boos maar helaas want wanneer ik het klachten formulier wil invullen dan werkt dit niet omdat enkele velden niet werken om echt gek van te worden. Normaal had ik dit niet zo hier neergezet maar ik ben echt ontzettend teleurgesteld in hoe ik behandeld en voorgelogen ben en erger nog dat ik nergens mijn verhaal kwijt kan. Het liefst zou ik al mijn zaklijke abonementen per direct beeindigen dus ik hoop via deze weg dat er wel iemand reageert want er is nergens een email adres te vinden waar ik mijn beklag kan doen jullie moeten je schamen vodafone. MVG Daniel verbruggen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gosnoekbaars 
Jeetje zeg, wat vervelend dat je dit overkomt. Dit is niet echt heel netjes, zeker nu je niet zeker bent of Vodafone z’n belofte na zal komen. Begrijp heel goed dat je je verhaal hier schrijft op de Community. Echter, dit is een klanten helpen klanten Community en ook nog eens voor particulieren klanten. 

Nu weet ik niet of iemand van Vodafone je hier op de Community kan helpen. Er zijn namelijk wel mensen van Vodafone hier actief om mensen te helpen maar of die ook de zakelijke kant kan bedienen, geen idee. Je topic zal in ieder geval worden opgepakt door een medewerker en die kan je dan melden of dat je misschien toch bij de zakelijke klantenservice moet zijn of dat de medewerker je kan helpen. 

Heel vervelend natuurlijk allemaal en ik hoop dat het goed komt. Al dat gerommel wil je ook niet, zorgeloos klant zijn is beter, zeker als je er zakelijk afhankelijk van bent. Heb nog even geduld .…

Maar ik wil je wel alvast hele fijne feestdagen wensen.  

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gosnoekbaars 
Jeetje zeg, wat vervelend dat je dit overkomt. Dit is niet echt heel netjes, zeker nu je niet zeker bent of Vodafone z’n belofte na zal komen. Begrijp heel goed dat je je verhaal hier schrijft op de Community. Echter, dit is een klanten helpen klanten Community en ook nog eens voor particulieren klanten. 

Nu weet ik niet of iemand van Vodafone je hier op de Community kan helpen. Er zijn namelijk wel mensen van Vodafone hier actief om mensen te helpen maar of die ook de zakelijke kant kan bedienen, geen idee. Je topic zal in ieder geval worden opgepakt door een medewerker en die kan je dan melden of dat je misschien toch bij de zakelijke klantenservice moet zijn of dat de medewerker je kan helpen. 

Heel vervelend natuurlijk allemaal en ik hoop dat het goed komt. Al dat gerommel wil je ook niet, zorgeloos klant zijn is beter, zeker als je er zakelijk afhankelijk van bent. Heb nog even geduld .…

Maar ik wil je wel alvast hele fijne feestdagen wensen.  

Gosnoekbaars
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry dat het hier dan niet thuis hoort maar het is echt ongelooflijk dat vodafone niet te bereiken is of zelf terug reageert. Je mag het er ook vanaf halen hoor geen probleem verder als het hier niet hoort. Jij ook fijne dagen en dank voor je reactie.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Nee hoor, lekker laten staan en even wachten op iemand van Vodafone. Je hebt gelijk dat je niet tevreden bent! 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Gosnoekbaars 

Vervelend om te horen dat je zo'n negatieve ervaring hebt! Echter, het lijkt er wel op alsof dit niet helemaal zuivere koffie was. Ik kan uit je verhaal ook niet precies opmaken wat nu de status is. Je hebt bij die meneer dus 2 sim only abonnementen afgesloten en hij zou contact met jou opnemen om je alsnog de iPhones te verkopen zodra deze beschikbaar zijn? Maar, je hebt nooit meer iets gehoord? Dat klinkt niet als een procedure die wij als Vodafone zouden hanteren. 

We kunnen nu 3 verschillende dingen doen: 

Je neemt alsnog contact op met onze zakelijke klantenservice (0800-0500) om 1. de status van deze zogenaamde order na te kijken en 2. mocht hier niks van terug te vinden zijn, dan alsnog je abonnementen te verlengen (eventueel mét toestel) maar dan via de “normale” procedure.
3. Je kunt alsnog een klacht indienen over deze gang van zaken via dit formulier. 

Ik hoor graag wat je uiteindelijk beslist. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gosnoekbaars 
Voor welke optie heb je gekozen? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic