Geachte lezer,
Gister ben ik als (nieuwe) klant doorverwezen naar een winkel. Dit komt doordat mijn telefoonnummer overgezet worden van T-mobile naar Vodafone en ik helaas nog geen simkaart binnen heb gekregen.
Zelf heb ik een onderneming in de specialistische jeugdhulpverlening. Ik heb de transitie gemaakt naar uw onderneming om mijn bereikbaarheid te vergroten met als intentie al onze zakelijke abonnementen over te zetten naar Vodafone (38 eenheden).
Uw collega heeft mij telefonisch netjes de instructies meegegeven. Echter bij aankomst bij de winkel was er een medewerker beschikbaar en aan het opruimen. Dit is prima, echter na +- 25 min. voor de deur te hebben gewacht heb ik beleefd gevraagd aan de medewerker of ik een vraag mag stellen: n.l. dat ik alleen een simkaart kom ophalen en of hij mij hierbij kon helpen zodat ik door kan gaan naar mijn werkafspraak (waar ik inmiddels te laat voor was). De medewerker heeft met een zeer dreigende intonatie aangegeven dat hij bezig was. Wederom beleefd verzocht hoe lang het dan gaat duren immers ik heb alleen een sim-kaart nodig. Tevens heb ik aangegeven dat ik de activering telefonisch zou organiseren.
Vervolgens heeft de medewerker van de winkel, locatie Rijswijk (boogaard), het bordje opgepakt waar de instructies van toegang op vermeld zijn en deze bijna tegen mijn gezicht aan gedrukt en wederom op een zeer zeer kwalijke manier mij aangesproken. Ik ben op een onmenselijke manier vernederd ten aanzien van andere mensen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik er zo erg mee heb gezeten en direct de klantenservice heb gebeld om mijn verhaal te doen. Op dat moment hebben zij aangegeven het vervelend voor mij te vinden, ik heb aan een andere collega (inmiddels is diegene naar de magazijn gelopen en niet meer teruggekomen) gevraagd om zijn naam. De collega weigerde om zijn naam door geven.
Ten minste om te zeggen ben ik vernederd en zeer geëmotioneerd geraakt. Daardoor heb ik ook besloten om mijn abonnement op te zeggen bij Vodafone. Er zijn meerdere klanten geweest die de wijze van uw medewerker hebben ervaren en dit is een zeer negatieve vorm van klantenservice.
Graag hoop ik spoedig iets van u te vernemen.
Met vriendelijke groet,
Yassine