Yassine B

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht winkelmedewerker

Geachte lezer,

Gister ben ik als (nieuwe) klant doorverwezen naar een winkel. Dit komt doordat mijn telefoonnummer overgezet worden van T-mobile naar Vodafone en ik helaas nog geen simkaart binnen heb gekregen. 

Zelf heb ik een onderneming in de specialistische jeugdhulpverlening. Ik heb de transitie gemaakt naar uw onderneming om mijn bereikbaarheid te vergroten met als intentie al onze zakelijke abonnementen over te zetten naar Vodafone (38 eenheden). 

Uw collega heeft mij telefonisch netjes de instructies meegegeven. Echter bij aankomst bij de winkel was er een medewerker beschikbaar en aan het opruimen. Dit is prima, echter na +- 25 min. voor de deur te hebben gewacht heb ik beleefd gevraagd aan de medewerker of ik een vraag mag stellen: n.l. dat ik alleen een simkaart kom ophalen en of hij mij hierbij kon helpen zodat ik door kan gaan naar mijn werkafspraak (waar ik inmiddels te laat voor was). De medewerker heeft met een zeer dreigende  intonatie aangegeven dat hij bezig was. Wederom beleefd verzocht hoe lang het dan gaat duren immers ik heb alleen een sim-kaart nodig. Tevens heb ik aangegeven dat ik de activering telefonisch zou organiseren.

Vervolgens heeft de medewerker van de winkel, locatie Rijswijk (boogaard), het bordje opgepakt waar de instructies van toegang op vermeld zijn en deze bijna tegen mijn gezicht aan gedrukt en wederom op een zeer zeer kwalijke manier mij aangesproken. Ik ben op een onmenselijke manier vernederd ten aanzien van andere mensen. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik er zo erg mee heb gezeten en direct de klantenservice heb gebeld om mijn verhaal te doen. Op dat moment hebben zij aangegeven het vervelend voor mij te vinden, ik heb aan een andere collega (inmiddels is diegene naar de magazijn gelopen en niet meer teruggekomen) gevraagd om zijn naam. De collega weigerde om zijn naam door geven. 

Ten minste om te zeggen ben ik vernederd en zeer geëmotioneerd geraakt. Daardoor heb ik ook besloten om mijn abonnement op te zeggen bij Vodafone. Er zijn meerdere klanten geweest die de wijze van uw medewerker hebben ervaren en dit is een zeer negatieve vorm van klantenservice. 

Graag hoop ik spoedig iets van u te vernemen.

 

Met vriendelijke groet,


Yassine

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. Mag ik vragen waarom je het via GSM web doet? Je zit nog binnen de zichttermijn, dus je abonnement kan gewoon opgezegd (geannuleerd worden). Bel anders even met 0800-0500 en leg uit dat je beroep wilt doen op de zichttermijn. Mocht je het toestel al ontvangen hebben, heb je hierbij als het goed is ook een retourformulier met instructies gekregen. 

 

Kom je er zo uit? 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yassine B . Welkom hier. 

 

Jeetje, wat een rot ervaring, zeg :-(. Ik snap dat je hier helemaal niet op zat te wachten. Juist niet als je zo'n fijne insteek had. 

Je geeft aan dat je per direct je abonnement opgezegd hebt. Heel jammer, maar dat is uiteraard je eigen keuze en daar heb ik alle respect voor. Je geeft ook aan dat je graag iets van ons wilt vernemen. Daarom maakte je dit topic aan, denk ik. Ik moet alleen zeggen dat ik niet goed weet op wat voor soort reactie je op dit moment zit te wachten. Als ik het goed begrijp heb je hierover reeds een officiële klacht ingediend? 

Yassine B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke,

Nou ik kom erachter dat ik mijn abonnement heb opgezegd bij Vodafone echter geven ze bij GSM Web aan dat jullie daar niet akkoord mee gaan. Dit draagt natuurlijk niet bij aan de zorgen en voornamelijk de negatieve ervaringen die ik heb met Vodafone.


Kunnen jullie hier iets in betekenen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Yassine B . Staat er ook bij waarom Vodafone er niet akkoord mee gaat? Ik kan hier verder niets nakijken, omdat ik niets van je weet. Mocht je willen dat ik er voor je in duik, vul dan even je profiel aan met gegevens.
Wil je liever rechtstreeks contact, kan je via deze pagina contact opnemen. 

Yassine B
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, GSM web is erg onder de indruk dat jullie het contract aanhouden en niet willen ontbinden terwijl telefonisch en in de winkel dit wel meerdere malen is aangegeven. Wat voor gegevens dien ik over te dragen en op welke wijze (ben helaas niet zo technisch. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Vreemd. Mag ik vragen waarom je het via GSM web doet? Je zit nog binnen de zichttermijn, dus je abonnement kan gewoon opgezegd (geannuleerd worden). Bel anders even met 0800-0500 en leg uit dat je beroep wilt doen op de zichttermijn. Mocht je het toestel al ontvangen hebben, heb je hierbij als het goed is ook een retourformulier met instructies gekregen. 

 

Kom je er zo uit? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic