Suusjepluusj

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht wederom niet opgepakt

Na het drama begin 2019 met een foutieve invoer van Vodafone zelf (ze hadden mijn verlening in de winkel niet doorgezet), nu wederom een hele domme fout.
Ik moest volgens vodafone +- 500 euro betalen maar volgens berekeningen en betalingen die ik zelf had gedaan moest dat maar +- 195 euro zijn.

Ik vraag of het mogelijk is mijn toestel lening af te betalen, ja is prima krijgt u een eindrekening van +- 500 euro maar dat word nog met de definitieve rekening aangepast. Ik netjes akkoord gegeven, blijft de rekening op +- 500 euro staan, ik gebeld ... klantenservice Vrijdag : De betreffende afdeling is al naar huis , u word maandag terug gebeld. Maandag niemand gehoord, ik bel zelf dinsdag terug krijg ik te horen dat de betreffende afdeling geen klant contact heeft maar dat ik het op de mail moet zetten.
Ik stuur de betreffende afdeling een mail met daarin de rekeningen die ik allemaal betaald heb en krijg te horen dat mijn berekening niet goed is (er word niet naar de betaalde rekeningen gekeken).

Ik wederom een antwoord met daarin weer alle bijlages met daarin wat ik al betaald heb en wat er nog open zal staan, wederom antwoord nee dit klopt niet en u moet -+- 500 euro betalen.

En je gelooft het al wel wederom opnieuw alles toegestuurd en wederom het antwoord nee u moet +- 500 euro betalen.

Op dat moment heb ik een klacht ingediend met daarin bovenstaande verhaal (dat was op 27-08-2019) nu nog steeds niks gehoord over de klacht.

I.v.m mijn nieuwe hypotheek zat er wel haast achter, dus ik wederom een belletje naar de klantenservice, nee mevrouw ik kan u niet doorverbinden met de afdeling. Ik ben redelijk pissig geworden en aangegeven dat er na zoveel contact momenten en bewijs dat ik alles betaald heb ik het nu wel een keer geregeld wilde zien.

Ze ging met de afdeling in gesprek en na 20 min in de wacht kreeg ik van de klantenservice te horen dat ik gelijk had en dat het aangepast ging worden. Ik heb aangegeven dat ik ondertussen 7 contactmomenten gehad heb en nu pas het besef komt dat ik inderdaad gelijk had. Ze gaf aan dat er overheen gekeken was, dat maakt mij geïrriteerd want het is aan jullie om goed te kijken helemaal met zo iets als een eind afrekening dat er niet iets open/teveel word betaald.

Het is nu 12-09-2019 en ik heb nog steeds geen reactie gehad op mijn klacht of een eventueel excuus voor het aantal keren contact leggen of überhaupt een reactie.
8 Reacties 8
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Suusjepluusj,

Wat een verhaal! Jeetje, ik kan me voorstellen dat je geïrriteerd raakt. Dit is normaal ook niet de manier waarop wij zaken afhandelen. Ik maak echter uit je verhaal niet op, of de kwestie met het geld nu ondertussen rechtgetrokken is. Dus, dat er geen onjuist bedrag meer open staat?
Wanneer je een klacht indient, dan dient er op dit moment rekening gehouden te worden met een doorlooptijd van 2 weken. Deze zijn we nu net gepasseerd. Zodra jouw klacht behandeld is, ontvang je vanzelf bericht hiervan. Ik kan er ook niks aan doen om dit proces te versnellen. De klachtenafdeling werkt de lijst af op volgorde van binnenkomst.
Ik hoop in ieder geval wel dat de onjuiste bedragen gecorrigeerd zijn en je nu alleen nog wacht op een reactie mbt je klacht?
Suusjepluusj
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:
. Dus, dat er geen onjuist bedrag meer open staat?


Beste Sharon , het bedrag is uit eindelijk gefixt zoals aangegeven nadat er een klantenservice medewerkster er op stond bij de afdeling die geen klantcontact heeft aangegeven dat ik wel degelijk gelijk had.

Wanneer je een klacht indient, dan dient er op dit moment rekening gehouden te worden met een doorlooptijd van 2 weken. Deze zijn we nu net gepasseerd. Zodra jouw klacht behandeld is, ontvang je vanzelf bericht hiervan. Ik kan er ook niks aan doen om dit proces te versnellen. De klachtenafdeling werkt de lijst af op volgorde van binnenkomst.


Er word 5 werkdagen aangegeven, daarna krijg je een mail dat ze meer tijd nodig hebben dan 5 werkdagen.
Ik word er gewoon heel erg moe van dat de klantenservice niet optimaal werkt en er vrij weinig mensen werken die weten wat ze doen.

Betaal je te laat je rekening krijg je een boete i.v.m de blokkade maar als consument kan je jullie geen boete geven voor alle tijd die ik hierin heb moeten steken om bovenstaande te regelen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik snap je punt. Ik kan echter niet meer doen op dit moment dan mijn excuses aanbieden voor de ervaring die je nu hebt gehad. Het is natuurlijk geen excuus maar wellicht ter informatie: de achterstallige betalingen en bijbehorende boetes en blokkades worden automatisch door het systeem uitgevoerd. Wanneer er een fout hiermee is gemaakt, moet dit handmatig rechtgetrokken worden. Mensenwerk dus, dat blijkbaar wat minder soepel en "automatisch" verloopt dan een systeemhandeling.
Gelukkig is de geldkwestie in ieder geval al opgelost!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Kan ik het topic sluiten Suusjepluusj? 🙂
Suusjepluusj
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon wrote:
Kan ik het topic sluiten Suusjepluusj? 🙂


Liever niet, want er is op het moment nog steeds niks opgepakt door Vodafone.
Er is nog geen reactie op mijn officiële klacht die ik ingediend heb.

Geld kwestie is opgelost maar de 2e kwestie de klacht dus niet.
Suusjepluusj
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Je gaf 11 dagen geleden aan dat de looptijd van een klacht 2 weken was die we toen ook net gepasseerd waren.
We zijn ondertussen 4.5 week verder en ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn klacht, dit bedoel ik nu met een slechte klantenservice en dat zaken niet opgepakt worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Suusjepluusj Ik kan eens kijken of ik de status van jouw case kan nakijken. Stuur me daarvoor in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Via privébericht verder afgehandeld. Topic bij deze gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic