Roethof

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht voor de zoveelste keer

Klacht!!!


Hallo Vodafone.....

Alweer na al die telefoontjes naar jullie en Samsung.
Net weer van het kastje naar de muur gestuurd!!!

Zou even beginnen met mijn verhaal,
14 oktober zondag 2018, heb ik mijn abonnement verlengt bij jullie, omdat de Samsung s9 mij aansprak en er 100 euro cash back op zat, dacht ik nou... dat is leuk! Dit wil ik. Samen met mijn zus halen we altijd elke 2 jaar bij Vodafone opnieuw een telefoon op en verlengen we ons abonnement. Dus ik hoorde van haar dat dit weekend korting was, dus ik dacht, ben ik nog net op tijd. Ik was me nergens van bewust dat het systeem vast zat bij jullie en dat de bestelling opnieuw geplaatst was op 16 oktober 2018, (2 dagen na dat de actie was afgelopen). Ik lever netjes alles in bij Samsung en krijg een email dat hij is afgekeurd omdat hij buiten de actie periode zat..... Ik heb het bewust besteld op zondag, zodat ik nog gebruik kon maken van de actie.(LAAT STAAN DE ACTIE DAT JE DAT WEEKEND KORTING KREEG OP JE ABBONEMENT, HET HELE ABBONEMENT LANG EN OOK NOG EXTRA KORTING ALS JE LID WAS VAN DE ZIGGO *zijn we dus allemaal misgelopen door jullie probleem, wat nu ons probleem gemaakt word, door jullie eigen fout). Nog niks gehoord van jullie Vodafone. Dus weer gebelt naar Samsung (omdat ik dacht, ik was toch optijd). Maar helaas, daar gaven ze ook aan dat het niet kon. En ik bleef zeggen dat ik het de zondag verstuurd had. Uit en eindelijk zij de mevr. Van de Samsung dat ik er toch recht op had, zij zou het regelen. Maar helaas... paar dagen later was het alweer afgekeurd. Nu belde ik weer... en weer konden ze niks voor mij doen. Ik belde jullie maar weer, en door een vastzitten systeem of weet ik wat er is gebeurd, is de bestelling opnieuw geplaatst op 16 oktober, 2 dagen later dan dat ik het besteld had. Dus jullie maken van de problemen van Vodafone, mijn probleem. Ik ben er continu mee bezig geweest en houden mij niet eens op de hoogte. Ik moest er zelf maar weer achter aan bellen en alles regelen. Terwijl het jullie fout is.
Dus Vodafone, ik verwacht een goede compensatie, en dat jullie er alsnog achter aan gaan!!! WANT IK BEN HET ZAT NU.
Het is tenslotte jullie fout, dus dan regelen jullie het zelf ook maar! Ik ben niet goed te been door een operatie (dus het is onmogelijk voor mij om naar de winkel heen te gaan) en wil graag rust en herstellen, maar die krijg ik niet door het als maar bellen en e-mailen, om toch nog de 100 euro cash back, waar ik recht op heb terug te krijgen.

Ik neem aan dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg,
En een compensatie !!!

Mvg K Roethof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Roethof
Heel vervelend om te moeten zeggen maar meer keren je klacht melden heeft echt geen zin. Ik heb je al antwoord gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/klacht-over-service-297609

Snap dat je er een beetje moe van begint te worden maar via hier kan echt niemand je helpen. Dit is een klanten helpt klanten Community en wij als klanten zouden je graag willen helpen maar dat kan gewoon niet. Je moet echt een bericht sturen via Facebook en/of Twitter en daar afwachten wat ze je gaan melden. Dit kan soms wat langer duren en dit komt omdat ze dan gelijk uitzoeken wat er aan de hand is. Want je wilt graag een antwoord.

Geloof me, hier melden is prima om onder de aandacht te brengen maar een antwoord krijgen is lastig hier. Overigens is het niet toegestaan om meer keren een zelfde bericht te plaatsen, dus pas daar ook mee op! Zeg het alleen omdat ik het goed bedoel. Dus probeer het via Twitter en/of Facebook en leg het probleem uit, net zoals je het hier hebt gedaan. Daar komt zeker antwoord op. Of het nu een goed antwoord is of niet, dat kan ik je niet beloven natuurlijk!

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Roethof
Heel vervelend om te moeten zeggen maar meer keren je klacht melden heeft echt geen zin. Ik heb je al antwoord gegeven op deze topic: https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/klacht-over-service-297609

Snap dat je er een beetje moe van begint te worden maar via hier kan echt niemand je helpen. Dit is een klanten helpt klanten Community en wij als klanten zouden je graag willen helpen maar dat kan gewoon niet. Je moet echt een bericht sturen via Facebook en/of Twitter en daar afwachten wat ze je gaan melden. Dit kan soms wat langer duren en dit komt omdat ze dan gelijk uitzoeken wat er aan de hand is. Want je wilt graag een antwoord.

Geloof me, hier melden is prima om onder de aandacht te brengen maar een antwoord krijgen is lastig hier. Overigens is het niet toegestaan om meer keren een zelfde bericht te plaatsen, dus pas daar ook mee op! Zeg het alleen omdat ik het goed bedoel. Dus probeer het via Twitter en/of Facebook en leg het probleem uit, net zoals je het hier hebt gedaan. Daar komt zeker antwoord op. Of het nu een goed antwoord is of niet, dat kan ik je niet beloven natuurlijk!

Succes in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @Roethof,

Ik begrijp je frustratie maar Energieboy heeft gelijk. De Community is niet het geschikte kanaal voor deze klacht. Bovendien is het niet toegestaan om een topic met dezelfde informatie/vraag/klacht meerdere keren te plaatsen. Ik zal daarom bij deze het topic sluiten. Het andere topic dat je al geopend had, blijft open om daar eventueel het gesprek voort te zetten. Verder wil ik je aanraden dat als je er met de klantenservice niet uitkomt, je ook nog altijd een officiële klacht kunt indienen via My Vodafone. Een afdeling die hier speciaal voor is opgeleid zal dan jouw case onderzoeken. Nogmaals: via het forum kunnen we je hiermee niet verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic