Frahank

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: vermissing/afhandeling van bestelling

Hierbij wil ik klacht indienen over het afhandelen van bestelling (Hopend dat er nu wel geluisterd wordt).

Om te beginnen zal ik het hele verhaal in het kort vertellen.

Ik heb op 7-12-17 mijn telefoon met abo bij jullie besteld. Deze zou door PostNL op 8-12-17 tussen 14.15 en 16.45 uur worden bezorgd. Nu kreeg ik op 8-12-17 om 11.05 uur een mailtje dat mijn pakketje was bezorgd. Dit kon niet want ik was niet thuis maar mijn partner wel maar zij heeft het pakketje ook niet in ontvangst genomen. Nu stond er in de mail dat het pakketje op mijn adres was bezorgd en met een handtekening die niet van ons was. Daar door heb ik met Vodafone contact genomen om te kijken of er iets fout is gegaan. De medewerker vond dit niet kunnen en ging dit uitzoeken. De medewerker gaaf ook aan om met PostNL te bellen. Dit heb ik gedaan. De medewerker van PostNL gaaf aan om nog even te wachten en na het weekend anders terug te bellen. Nu kwam mijn buurvrouw die zondag langs om mijn pakketje die bij haar was afgeleverd te brengen. Mijn buurvrouw gaaf aan dat ze ook niet had getekend voor het pakketje. De PostNL medewerker heeft waarschijnlijk de handtekening zelf gezet (zie bijlage). Nu kreeg in de 14-12-17. 3 mailtjes van Vodafone. 1e dat er vermissingscase was ingezet. 2e mail was dat de retourzending was ontvangen (zie bijlage). Hierop heb ik toen contact opgenomen met Vodafone om te vragen wat er u aan de hand was. Ik heb toen ook gevraagd of de telefoon echt terug was gestuurd en de medewerker zei echt dat de telefoon retour was. Ik heb toen aangegeven dat ik de telefoon in bezit had en dat ik dat toch knap vond. De medewerker vond dit raar en zei dat ik geluk had omdat de zaak was afgesloten en ze niks meer kon doen.

Op de 20-12-17 kreeg ik weer een mail van Vodafone met Vermissing bestelling ordernummer. Waar door ik weer heb gebeld met de vraag wat ik moest doen. Er werd mijn weer verteld dat ik geluk had omdat de zaak was afgesloten en ze niks meer kon doen. Ik heb daarom ook gevraagd wat ik moest doen in verband met dat mijn abo was stop gezet en nu niks kon. De medewerker adviseerde om een nieuwe abo afsluiten. Ik heb ook gevraagd wat ik moest doen we de mail. Ik hoefde niks te doen omdat de zaak was afgesloten. Ik heb hier op tot 05-01-18 mee gewacht maar omdat de Vodafone actie bijna was verlopen. Heb ik nog een keer gebeld om te vragen wat ik moest doen en weer het antwoord dat ik geluk had en het beste weer een nieuwe kon afsluiten. Ik heb toen dit via jullie website gedaan.

Op de 24-01-18 kreeg ik weer een mail van Vodafone met Vermissing bestelling ordernummer. Waardoor ik weer heb gebeld met de vraag wat ik moest doen. De medewerker zei dat ze een case zou aanmaken en dat er dan contact via het hoofdkantoor met mijn zou worden gemaakt. Dit is nooit gedaan. Nu kreeg ik een op 1-2-18 dat de case was gesloten en afgehandeld + dat ik € X bedraag moet betalen. Ik heb hier weer over gebeld en gevraagd waarom. De medewerker vertelde mijn toen omdat ik niet had gereageerd op de mail van Vodafone met Vermissing bestelling ordernummer en adviseerde omdat ik toch nog te doen. Ik heb dat meteen gedaan.

Ik heb tot 7-2-18 gewacht zonder iets te horen. Dus maar weer gebeld. De medewerker vond het ook maar een rare gang van zaken en zou er ook een case van maken en mijn geadviseerd om de klachtenbrief te schrijven.

Ik heb de klachtenbrief geschreven. Op 13-2-2018 kreeg ik mail met daarin dat alles weer is teruggezet en dat ik maar moet betalen. Geen Sorry of vervelend dat het zo loopt. Niks. Heb ik weer gebeld met de mededeling dat ik hier niet mee akkoord ga maar de medewerker vond het een lastig verhaal, hij zou het uitzoeken en mijn de volgende dag terug zou bellen maar zoals altijd werd ik niet terug gebeld. Ik maar weer gebeld via doorschakelingen met 4 medewerkers weer het zelfde verhaal vond het een lastig verhaal, hij zou het uitzoeken en mijn de volgende dag terug zou bellen maar zoals altijd werd ik niet terug gebeld. Ik maar weer gebeld medewerker zou een bericht sturen met de vraag of die mijn terug wilde bellen. Ik werd terug gebeld met het antwoord dat die niks kom doen want ik had de telefoon terug moeten sturen zoals in de mail stond, waar voor ik natuurlijk al over had gebeld. Ook kon die niks vinden, dat er tegen mijn was gezegd (meerde malen) dat ik geluk had omdat de zaak was afgesloten en ze niks meer kon doen. Toen werd ik al een beetje boos omdat ik nu het gevoel had beschuldigd werd van liegen. Toen vertelde ik hem dat ik het toch raar vond dat volgens jullie de telefoon retour was en heb dit na gevraagd en zoals ik al vertelde de medewerker zei echt dat die terug was. Heb deze ook naar hem gemaild. Vertelde de medewerker dat die daar ook niks mee kom want ik kon hem wel vervalst hebben. En toen werd ik ontzetten boos. Ik heb netjes en meerdere malen (zeg maar gerust veel) contact met jullie gezocht. Jullie netjes verteld dat ik de telefoon gewoon heb ontvangen. Ik heb daarop maar weer een klachte brief geschreven met daarin dat dit echt niet vond kunnen. Toen kreeg ik de reactie met daarin : Indien u gereageerd had op mijn emails in plaats van contact op te nemen met de telefonische verkoopafdeling was dit waarschijnlijk veel eerder duidelijk geweest. Ik heb op deze mail gereageerd want het schijnt dat je op mail moet reagerenen niet telefonisch met daarin dat ik het idee/gevoel had dat ik de gene ben die de fouten heb gemaakt want ik had de telefoon natuurlijk moet retour sturen zoals in de mail. Dat ik naar jullie bel en dat advies opvolg is natuurlijk raar en verkeerd.
Dat jullie (3) medewerkers niet weten/zeggen dat ik de had moeten reageren op de mail en dit niet via de telefoon moet doen. Dat de medewerker aan de telefoon in plaats daarvan zegt letterlijk: Nee u hoeft niet te reageren want de zaak is al afgehandeld en we kunnen niks meer doen. Dan vind u het raar dat ik dan niet reageer op de mail. Ik vind het namelijk makkelijker om via te telefoon te reageren dan via de mail. Ik kan me namelijk beter uiten en communiceren via de telefoon, dan via de mail. Wat heb ik namelijk ook vaker gevraagd om mijn te bellen en niet via de mail te antwoorden. Dat er een case is aangemaakt zonder mijn weten en zonder dat jullie even navragen of ik in de tussen tijd misschien de telefoon toch heb ontvangen. De boel annuleren en zeggen dat die retour is ( wat is was). Dat vind ik echt heel raar en onbeschoft om mijn dan hier op te beschuldigen. Dat ik nu al 4 maanden bezig ben om dit recht te zetten en in de tussen tijd door jullie medewerker wordt uitgemaakt voor leugenaar. Dat jullie dan ook nog durft te zeggen dat het mijn fout is in plaats van sorry of wat verveeld dat dit zo is gelopen. Zullen we kijken hoe we hier het besten uit kunnen komen. maar wat blijkt hierop krijg je ook geen reactie terug! Dat schiet bij mijn in het verkeerde keel gaat. Ik vind dat je zo niet met klanten omgaat. Nu hoop ik dat dit mischien helpt en dat we er nog uit kunnen komen.
4 Reacties 4
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Misschien dat een Vodafone moderator je hier bij kan helpen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Frahank,

Daar is zo te lezen inderdaad een hoop niet goed gegaan en ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is omdat hier nog geen oplossing voor is gevonden. Sorry hiervoor.

Zou je ons even via Facebook en Twitter een bericht kunnen sturen met een verwijzing naar dit forumtopic? Onze collega's kunnen dan aan de hand van je gegevens de case bekijken en werken aan een oplossing.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic