anilbektas

Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht technische afdeling

Ik heb al langer problemen met bereik dekking
Volgens vodafone moet het goed tot zeer goed zijn
3 keer case door gezet dat ik problemen heb ook buiten huis in mijn straat volgens vodafone is het onmogelijk
Als drie keer reactie van technische afdeling wij kunnen dekking binnenshuis niet garanderen
Ik vraag het na aan kanten service is het duidelijk vermeld dat ik buitenshuis in mijn straat problemen heb zegt de klantenservice medewerker ja het staat er duidelijk bij
Vrijdag 10-01-2014 is de vierde case door gezet ik hoop dat de technische afdeling het niet weer voor de vierde keer over de hoofd ziet

Een tip voor vodafone technise afdeling doe er 2 minuten langer over lees de hele case aff !!!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Anil Bektas,
Indien ook deze poging om je Vodafone abonnements-overeenkomst kostenloos, voortijdig te ontbinden geen resultaat heeft. Dan moet je je met je verhaal wenden tot De Geschillencommissie Telecommunicatie.
En bij die Geschillencommissie alsnog vorderen dat de abonnements-overeenkomst tussen jou en Vodafone kostenloos, voortijdig ontbonden wordt. Dit omdat Vodafone haar deel van de overeenkomst, namelijk goed Netwerk-bereik buitenshuis in jouw buurt, niet nakomt. En niet na kan komen.
Dit is tekortkoming-in-de-nakoming. En een goede grondslag om de abonnements-overeenkomst voortijdig te ontbinden. Gebruik de informatie in deze posting om je Recht te halen bij De Geschillencommissie Telecommunicatie.

Het aanhangig maken van een klachten-procedure bij de Geschillencommissie is niet gratis. Maar je krijgt je betaalde bijdrage terug, zodra je je kwestie (zaak) hebt gewonnen. Dus na een voor jou positieve uitspraak. De kans dat je wint is vrijwel zeker 100%. Je hebt met de informatie in deze posting geen advocaat nodig om bij de Geschillencommissie met succes jouw klachtenprocedure te kunnen winnen.

Weblink: http://www.degeschillencommissie.nl/home

Voor meer informatie, raadpleeg de website van De Geschillencommissie, waarnaar ik heb verwezen.

Veel doorzettingsvermogen toegewenst !

En zoals iedereen: succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic