Goedemiddag allen,
Ik zou graag mijn slechte ervaring met Vodafone willen delen met jullie.
Aangezien je geen service van ze kan verwachten.
Mijn klacht wordt niet serieus genomen wat kan ik nog doen om serieus genomen te worden?
Ik zal mijn verhaal kort houden.
19 september iphone 15 pro max besteld op belofte om vrijdag 22 september het toestel te kunnen ontvangen.
Ik had er specifiek om gevraagd aangezien ik het toestel snel wil hebben. Special gebruik gemaakt van Vodafone Next.
Ik betaalde normaal voor unlimited 30 euro en bij verlenging met Iphone 15 pro max wordt het duurder €32,50. Je zou zeggen normaal gesproken krijg je korting als vaste klant maar nee het werd in mijn situatie duurder. Na de verlenging ontbrak er ieder spoor geen bevestigingen en update. Vervolgens iedere dag gebeld per sessie 30 min in de wachtrij en dan als je aan de beurt was werd je van de kast naar de muur gestuurd. Order status verwijst naar Klanten service en andersom onderling werd de contact meerdere malen verbroken en niet terug gebeld ook als ik daarom vroeg. Kortom ik was het werk van Vodafone medewerkers aan het doen. Keer op keer worden er valse beloftes gemaakt u ontvangt hem vrijdag en daarna zaterdag. Zaterdag gebeld volgende week krijgt u hem ik zei is het een valse belofte of kan ik daar vanuit gaan dat ik hem krijg. Nee ik kan het niet met zekerheid zeggen. Als ze eerlijk waren had ik het nog bij de concurrent op tijd kunnen bestellen. Ik heb in totaal wel meer dan 10 uur tijd in gestoken verschillende klachten ook ingediend. Dat gaat tegenwoordig ook telefonisch je kan niet ouderwets een mail sturen. Vervolgens krijg je niets te horen en ronden ze na een lange tijd de case af en ik zou per email een reactie krijgen en ook dat heb ik niet gehad. Vandaag 03-10-2023 weer gebeld dat ik na afronden geen reactie heb gehad. Daarop was de reactie u kunt de bestelling annuleren en opnieuw bestellen we hebben vodafone runners korting momenteel. Weer slechte advies en je krijgt helemaal geen korting bij een Iphone 15 abbonement. Daarna werd de verbinding verbroken en terugbellen doen ze niet. Al met al ben ik zwaar boos op Vodafone en dat ik niet serieus genomen wordt. Ik had ze nog verschillende oplossingen geboden om mij hierin tegemoet te komen.
Ik ben in staat om mijn contract met vodafone te ontbinden. Er wordt niets aan gedaan om tot een oplossing te komen met de klant. Zwaar triest dit.