Hoi
Kir Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zozo, dat is nog eens een flink verhaal zeg. Kan me goed voorstellen dat je deze hier plaatst en ben er best wel een beetje van geschrokken, als mede klant. Ik ben dan wel niet werkzaam bij Vodafone maar denk dat ik vanuit Vodafone wel excuus kan aanbieden voor al het gestuntel. Al horen ze dat in dit geval zeker zelf ook nog een keer te doen!
Maar goed, zoals je inmiddels wel hebt begrepen werk ik niet bij Vodafone en is de Community van Vodafone voor klanten die andere klanten graag willen helpen. Nu loop ik al een tijdje mee op de Community en zie veel dingen langs komen en hoop dan ook mensen zo goed mogelijk te kunnen helpen en ik denk dat ik je hier ook wel mee kan helpen. Daar ik nu mijn best voor doen en mocht het nog niet duidelijk zijn, laat het me weten
🙂De Ziggo korting van 5,- euro komen nooit op de overeenkomst te staan. Waarom de klantenservice je dit niet heeft laten weten is wel beetje en via internet mag het misschien ook wel iets duidelijker in beeld komen (want ik begrijp dat het daar ook niet duidelijk is aangegeven?!) En waarom komt deze korting niet op je overeenkomst? Dat is omdat ze eerst moeten controleren of de adres gegevens van je Vodafone abonnement en die van Ziggo wel hetzelfde zijn. Als dit nu niet het geval is dan kunnen ze direct zeggen: Jammer, je krijgt geen 5,- euro korting want je voldoet niet aan de voorwaarden. Zou deze korting nu op je contract staan, dan zijn ze het verplicht te geven en kunnen ze daar nooit meer onderuit. Snap je het een beetje? Daarom staat het niet op je overeenkomst (contract) en pas als Vodafone de controle heeft gedaan, dan pas krijg je deze korting. Het heeft er dus mee te maken dat ze het niet vast willen leggen in je contract. En ja, je moet Vodafone wel op hun rode ogen geloven dat ze het wel na komen
🙂 Hmmm, ja... dat is een andere discussie. Maar geloof me, dat komt echt wel goed! Zeker als je aan de voorwaarden voldoet van deze actie.
Dan betreft die 3,- euro korting van BF. Volgens mij heeft op de webshop van Vodafone een kleine regel gestaan dat de prijs al incl. de betreffende prijs is met BF korting. Jammer genoeg kan ik niet achterhalen wat voor abonnement je hebt genomen. Als jij er zeker van bent dat de prijs, die op de site stond, niet met die BF korting was, dan zou ik toch proberen contact op te nemen en dan dit keer niet via bellen maar via een chat of een privé berichtje te sturen (hieronder leg ik uit hoe en wat). Ik kan het nu ook niet terug zien want de prijzen op de site zijn inmiddels weer aangepast. Maar goed, daar kan een foutje ingeslopen zijn, fouten maken is menselijk!
En dan de bereikbaarheid, dat is natuurlijk best vervelend. Zeker als je graag meer informatie wenst en je op deze manier niet geholpen bent en/of te lang moet wachten. Maar na een Black Friday en een Cyber Monday zijn er nog heel veel mensen die met de klantenservice in contact willen komen en hebben daar veel vragen over. Denk dat je dit op zo'n moment bij elk bedrijf wel hebt. Maar goed, misschien kan het beter en dat is wel een mooie leer voor Vodafone
🙂Hier je melding maken of ze je willen terug bellen lukt niet. Er zijn geen medewerkers van Vodafone hier online om je daar mee te kunnen helpen. Er zijn wel moderatoren van Vodafone aanwezig om de Community te controleren en langs te gaan maar die kunnen niet in het systeem kijken vanwege de privacy wetgeving. Daarom zal je altijd met iemand moeten contract buiten de community om dit te regelen.
Zoals ik eerder al schreef, bellen heb je niet zo'n goede ervaring mee dus ik zou een
chat starten met de klantenservice en je probleem uitleggen (vraag stellen). Let op, alleen als er voldoende klantenservice medewerkers online zijn dan is de chat actief (zal je maar gelijk waarschuwen voor je zegt dat deze button ook niet werkt). Maar je kan natuurlijk ook een privé berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook en daar zitten mensen die de tijd nemen om alles te controleren en op je vraag terug te komen. Het duurt misschien even, maar je krijgt er zeker antwoord.
Ik dacht, jij kan een mooi lang verhaal schrijven, ik kan het ook :blush:
😉Succes in ieder geval en het komt zeker wel goed! Laat je nog even weten hoe het is afgelopen?