Anneke28

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht slecht netwerk

Goedenmiddag,

Graag zou ik willen weten waar ik mijn klacht kan indienen, ben net klant bij jullie en al nog geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon omdat simkaart niet meer was gestuurd. Nu deze eindelijk binnen is het netwerk hier zo slecht dat ik de kaart niet kan activeren omdat de sms code niet binnen kan komen.

Ik ben erg ziek en afhankelijk van artsen en zorgverleners! De artsen kunnen mijn niet bellen en bij spoed kan ik mijn hulpverleners of ambulance ook niet bereiken!
Wie kan ik aansprakelijk stellen als mij iets gebeurd? KPN heeft geen bereik hier vandaar overgestapt naar jullie want volgens jullie klantenservice zou dit wel het geval zijn? En ik betaal nu voor een abbo die ik niet eens kan gebruiken? Een mooi verhaal voor radar of kanniewaarzijn..
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Anneke28,

Wat vervelend dat het allemaal zo moeizaam gaat. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kunnen we in ieder geval het simkaartje voor je activeren. Bovendien kunnen we dan even checken hoe het met de dekking en/of werkzaamheden gesteld is in jouw omgeving.
Via het forum is dit helaas niet mogelijk.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic