wilvanos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht reparatie

Op 7 januari heb ik via de vodafone site en het uitgeprinte formulier van Dynaflix mijn telefoon te reparatie opgestuurd .Dat heb ik gelukkig aangetekend gedaan zo dat ik er bewijs van heb.
Er is bij Dynaflix door een medewerker voor ontvangst getekend .Maar nu twee weken later is mijn toestel niet te traceren bij Dynaflix en kunnen ze mij ook niet vertellen waar mijn toestel is.
Wat moet ik nu doen om mijn toestel weer terug te krijgen .Mijn abonnement loopt wel door.
Heeft iemand advies voor mij.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @wilvanos ,

Ik hoop dat het ergens bij Dynafix ligt!
Ik raad je aan om contact op te nemen met Dynafix omdat als de post is aangetekend door Dynafix zij ook dus zouden moeten weten wat er gaande is met je toestel.

We kunnen je niet volledig helpen maar wel tips vermelden hoe jij dit zou kunnen oplossen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @wilvanos ,

Ik hoop dat het ergens bij Dynafix ligt!
Ik raad je aan om contact op te nemen met Dynafix omdat als de post is aangetekend door Dynafix zij ook dus zouden moeten weten wat er gaande is met je toestel.

We kunnen je niet volledig helpen maar wel tips vermelden hoe jij dit zou kunnen oplossen!
dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
Hou er hier rekening mee dat Vodafone volledig verantwoordelijk is voor de afhandeling van deze reparatie door het aanbieden van de reparatieservice en het oorspronkelijke toestel. Het feit dat ze dat uitbesteden is een interne Vodafone aangelegenheid en voor een klant niet relevant.

Ook het laten opsturen van de telefoon naar een externe partij gebeurt volgens de consumentenwetgeving op verantwoordelijkheid van Vodafone hier, daar Vodafone als verkopende partij optreedt en ook de reparatiemogelijkheid zelf aanbiedt. Dat dat extern afgehandeld wordt doet er niet toe.

Ik zou dan ook persoonlijk Vodafone even bellen/aanspreken via social-media kanalen, daar ze ongetwijfeld meer druk kunnen leveren op Dynafix en Vodafone hoe dan ook met een oplossing zal moeten komen. Hoe Vodafone dat verder afhandelt met Dynafix is hun eigen zaak.

Er is maar één manier te vinden waarop Vodafone hier niet verantwoordelijk voor is en dat is als er bewust een eigen contractuele overeenkomst tussen de klant met Dynafix is, waar Vodafone niet tussen zit. Maar aangezien het hier over een telefoon bij een abonnement gaat die ter reparatie via de Vodafone website en supportsysteem is opgestuurd, lijkt hier geen sprake van te zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic