bdewit

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over opwaarderen (geld weg )

4 dagen geleden heb ik via ideal een update gedaan , bedrag is netjes afgeschreven.
Na een uur even gebeld met 1200 ( helpdesk ) die geven aan dat er maximaal een uur overheen gaat voor de opwaardering.
Na 3 uur weer gebeld waar mijn opwaardering bleef , ja ja we zien dat hij in de wacht staat.
Probeer u een te kijken of u nog eens kan opwaarderen , hier kreeg ik de melding dat hij nog in verwerking stond dus geen mogelijkheid voor opwaarderen. Na 10 uur maar een klacht in gedient , je kun een ons wegen maar het staat er nog niet op en 20 euro kwijt . Vandaag maar weer een klacht ingedient
Kortom : service is heeeeeeeeel ver te zoeken en je bent mooi je geld kwijt , ze moeten eens van de medewerkers 20 euro van hun loon afhalen moet je zien hoe ze dan piepen.

Een teleurgestelde klant die al sinds 1998 gebruikt maak van deze prepaid kaart :@
4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @bdewit ,
Vervelend om te lezen. In alle jaren die ik voor Vodafone werk heb ik nog niet te maken gehad met een opwaardering die compleet niet verwerkt zou zijn. Het klopt dat er af en toe vertraging is met bijschrijven van het tegoed, maar compleet weg??? Begrijp me niet verkeerd ik wil daarmee niet in twijfel trekken wat je zegt, ik heb het alleen nog niet eerder aan de fiets gehad.
Je geeft aan dat je vandaag weer hierover geklaaagd hebt. Ik kan uit het bericht niet opmaken of je hiermee bedoelt dat je erover gebeld hebt of dat je ons feedback formulier gebruikt hebt. Op ingediende klachten geven wij altijd een antwoord. Je zou natuurlijk ook altijd via Twitter, 24/7 chat of Facebook kunnen laten nakijken wat er is gebeurd. Hopelijk komt het snel allemaal boven water.
bdewit
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kijk dit bedoel ik nu , ik heb 2 klachten ingedient met volgende nummers

Incident:140627-001660
Incident:140625-002124


Beetje raare omschrijving die je maakt ik werk al jaren bij vodafone en zie dit voor het eerst.
Ja misschien dat jij het voor het eerst ziet, maar ik denk dat andere medewerkers dit wel meer hebben gezien.
Tevens jullie helpdesk, daar moeten jullie echt wat aan doen, steeds het zelfde verhaal over een uur staat het er op.( standaard via een template )
We zijn nu dagen verder en nog steeds is mijn duur verdiende 20 euro WEG, je begrijpt het ik val jou niet persoonlijk aan maar wel je werkgever. Ik ben echt teleurgesteld in jullie helpdesk ( dit kun je niet maken )
Begrijp dat jullie prepaid gebruikers anders zien als post paid klanten maar daar moet ik maar mee leven.:(

Kortom : leuk verhaal wat je schrijft maar dit is echt onzijdig ( morgen mooi weer, morgen gratis bier ).
Kom nu echt eens met de oplossing en geef toe dat het niet goed gegaan is, en los het op.
Dan toon je dat je ballen.

bdewit:@

PS; Nummer staat in de ticket, ik ga jullie niet meer bellen heeft me al 2 x 0,45 cent gekost zonder resultaat.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @bdewit

Je hoeft ook niet te bellen, er zijn voldoende andere gratis manieren om contact met ons op te nemen. Het forum valt daar echter niet onder omdat dit geen plek is voor individuele klachten. Dit is een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met vragen. Stel jezelf dus altijd de volgende vraag: Kan iemand van buiten Vodafone mij helpen met mijn klacht? Nee? Dan is het geen vraag voor op het forum en dan zul je contact op moeten nemen met onze klantenservice.

Uit je incidentnummers begrijp ik dat dit ondertussen al is gebeurd. Wacht de reactie daarop dus af. Dan krijg je zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.
JustSome1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem als bdewit. Gisteren wilde ik mij beltegoed opwaarderen via de Vodafone app. Het bedrag is ook van mijn bankrekening afgeschreven, maar er is niets toegevoegd aan mijn beltegoed. Ik heb hierdoor gisteren zelfs spoedtegoed voor moeten gebruiken, omdat ik onderweg niet eens meer simpel kon bellen of smsen.
's Middags heb ik contact opgenomen met Vodafone via Facebook. Ik kreeg pas vandaag antwoord. Ik moest een nummer van Vodafone bellen. Dit heb ik vanmiddag gedaan en toen kreeg ik te horen dat Vodafone geen geld heeft ontvangen. Het zou aan iDeal en mijn bank liggen. Ook werd er geadviseerd om geen iDeal te gebruiken, maar automatische incasso via de website. Waarom heeft Vodafone dan de iDeal optie op zowel de website als de app, als je deze volgens de medewerker beter niet kan gebruiken? Overigens heb ik hier in het verleden geen problemen mee gehad.
De medewerker vertelde dat het ongeveer een week kan duren voordat ik het geld van iDeal terugkrijg. Dus nu zit ik een week zonder beltegoed (ik wil niet nogmaals opwaarderen voordat ik mijn geld terug heb) en is het ook maar de vraag of ik sowieso nog mijn 20 euro terugkrijg?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic