Auke Abbekerk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over lange telefonische wachttijden.

Al twee avonden probeer ik telefonisch contact te krijgen over mijn contract. Na een keuzemenu dat 1,5 min invoer vraagt sta 18 en 20 minuten in de wacht met de melding EEN OGENBLIK alstublieft. Ik krijg nu al spijt van mijn contract, zo ga je niet met klanten om. Zelfs bij Vodafone niet eens een melding hoeveel de wachttijd betreft.
Ik hoop dat dit signaal leidt tot een actie uit Vodafone.
2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Auke Abbekerk

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en je feedback hierin.

Ik kan me voorstellen, dat het niet fijn is om te wachten totdat er een medewerker aan de telefoon is.
Ik zal je feedback hierin dan ook intern doorspelen.

Mijn collega's proberen iedereen zo goed mogelijk te woord te staan. Hierdoor kan het soms op sommige momenten vrij druk zijn op bepaalde afdelingen.
Mocht het een keer ergens druk zijn, kun je altijd een bericht sturen via Twitter of Facebook. Daarnaast mag je natuurlijk ook een chat starten zodat we je verder kunnen helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic