Goedendag,
Zelf ben ik bijna over gestapt naar een andere provider als voda**bleep**.
Maar sinds al enige tijd is het bereik slecht. Mijn partner moet nog even met zijn abonnement doen. Helaas. Hebben al diverse onderzoeken laten doen maar enige wat we telkens moeten doen is een kruistest. Deze is al meerdere malen gedaan.
In de tussentijd met alle 3 of meer verschillende toestellen(wel alles android) nooit super bereik gehad. Nu moet er weer een kruistest worden gedaan. Terwijl ook al sturen we dingen we krijgen geen reactie.
Daarnaast is er via Vodafone en dochter ondernemingen fraude gepleegd met de identiteit van mijn partner dit was ook een heel gevecht om dit ongedaan te krijgen. Waar zelfs een advocaat aan te pas moest komen.
Een passende oplossing zou zijn om het abonnement van mijn partner kosteloos te mogen opzeggen. Of dat alleen het toestel nog wordt afbetaald.
We gaan als er geen gehoor word aangeven ook naar de geschillencommissie van de telecom.
Voor mensen die dit lezen btw Vodafone verkoopt ook je gegevens aan derden. Stelletje geldwolven zijn het. Voor ons nooit meer voda**bleep**.
Ik ben gelukkig over dik een maand van voda**bleep** af maar helaas mijn partner nog niet. Of met hoge kosten voor het af te kopen.
Hopelijk kunnen jullie binnen 5 werk dagen reageren ondanks jullie 10 dagen hanteren. Maar wij zijn helemaal klaar met het Vodafone en Ziggo concern.