Kaastostie

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht na 20 dagen nog niet opgelost - nieuwe contract is niet ingegaan, heb geen bundel!

Momenteel heb ik een klacht uit staan bij Vodafone, welke ik 20 dagen geleden heb ingediend.
Klachtnummer: 7358834.
Momenteel heb ik een internet bundel van 10 gig, echter door een fout bij vodafone heb ik maar 2 gig internet. Waar ik helaas al doorheen ben. Nu tergend traag internet, back to the 90's!

Wanneer kan ik een oplossing verwachten? Daarnaast verwacht ik eigenlijk van Vodafone dat ze mijn bundel voor de time being gratis aanvullen zodat ik mijn contractuele GB's heb. Niet een gekke gedachte toch? Waarom doet Vodafone hier niets proactiefs in?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Kaastostie, ik begrijp dat dit geen fijne situatie is. Via het Forum kunnen we de status hiervan echter niet controleren. Je kunt dit wel via onze klantenservice opvragen. Mogelijk kan men ook nog iets extra's doen, maar dat kan ik niet beloven. Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic