Help mij

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht mbt contract verlening

Hi, kort voordat mijn abbo verlopen zou worden werd ik gebeld door een medewerker die me wou verlengen. Echter had hij geen goed aanbod en was mijn huidige contract nog voordeliger. Dus werd mij geadviseerd gewoon stilzwijgend te laten verlengen en ik gebeld zou worden als over 2 maanden nieuwe acties en abbo’s in zouden gaan. Echter nooit gebeld dus ik bel zelf en zie tot mijn verbazing dat ik de afgelopen maanden ten onrechte meer heb betaald dan ik had gehoeven.

Ik krijg dan vervolgens een aanbieding terwijl ik de aanbieding van conculega tele2 vergelijk; vodafone together 50gb voor 32€ pm 12 mnd plus uit coulantie een originele apple iphone hoesje.

Ik natuurlijk tevreden met het bereik van vodafone en dus verlengen, eenmaal bij het opnemen van het gesprek om de verlening te bevestigen krijg ik te horen dat ik zodadelijk een bevestiging krijg en mijn nieuwe abbo in gaat. Echter na een dag nog niks waarop ik contact zoek.

Vervolgens bel ik en wordt ik voor leugenaar uitgemaakt en voor bluffer nadat ik 8 keer mijn verhaal gemaakt te hebben en van kastje naar muurtje gestuurd te zijn nergens ook aantekeningen zijn in het systeem enz!!

Nu heb ik ruim 12 dagen geleden een klacht ingediend en nog steeds geen reactie.

Is dit hoe jullie omgaan met jullie klanten?

Pfff te zot voor woorden hoe een “professionele organisatie” als vodafone omgaat en hoe hun personeel de klanten te woord staan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zoals hierboven al eerder is meegedeeld, kunnen wij via de Community je niet verder helpen. Dit is omdat wij niet de mogelijkheid om de systemen erbij te pakken. Hierdoor moet ik je doorverwijzen naar een ander kanaal. Daarnaast is de Community bedoeld voor klantvragen die beantwoord kunnen worden door andere klanten.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven en kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Dit betekent niet dat ik geen respect heb voor jou of voor je issue etc.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Help mij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat klinkt ook niet echt klantvriendelijk, als ik het zo lees. Wat vervelend dat je een aanbieding hebt gekregen en dat het niet goed verloopt en je vervolgens te horen krijgt dat je de waarheid niet spreekt. Vervelend is dat er hier via de Community niet zoveel aan gedaan kan worden omdat dit een klanten helpt klanten Community is en wij als klanten onder elkaar "gelukkig" niet in het systeem kunnen kijken. Ook voor de moderator is dit niet mogelijk ivm privacy. Wel kan de moderator hier een melding van maken, als die dit leest.

Ik begrijp je frustratie wel en het is natuurlijk zeker niet wat Vodafone voor ogen heeft met klantenservice. Begrijp ook niet dat men zo heeft kunnen reageren, maar ben ook niet bij het gesprek geweest. Een klacht moet uitgezocht worden en soms kan dit wel wat langer duren, daarom stuur ik je liever naar een gesprek via een privé bericht via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je vast en zeker verder helpen en bekijken wat er nu besproken is. Daar heb ik in ieder geval betere ervaringen mee, als ik zo eerlijk mag zijn.

Laat het aub je 2e Paasdag niet spaak lopen en probeer het even via een berichtje en dan verwacht ik eigenlijk wel dat je daar snel een antwoord op krijgen. Nogmaals, het is natuurlijk niet zoals het moet gaan en als ik iets kon doen dan zou ik je graag helpen maar ben ook maar een klant. Succes in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je ondertussen contact met ons gezocht via Social Media Help mij ?
Help mij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sharon hey Sharon, nog eigenlijk niet. Ik zat te overwegen om via mijn advocaat dit aan de man te brengen en indien nodig te delen op socialmedia.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Help mij wrote:
Sharon hey Sharon, nog eigenlijk niet. Ik zat te overwegen om via mijn advocaat dit aan de man te brengen en indien nodig te delen op socialmedia.

Als je nu een bericht stuurt via Facebook of Twitter dan kom je er vast en zeker wel uit met Vodafone. Wel super handig hoor, dat je een eigen advocaat hebt, maar dat is echt niet nodig. Met Vodafone valt volgens mij best wel te overleggen. Heb wel vaker dingen langs zien komen en die worden wel opgelost.

Als je ontevreden bent over een product of over Vodafone, dan kan je je uiten via de website, blogs of hier afreageren. Dat mag omdat je recht hebt op vrije meningsuiting, maar wanneer je daarmee de reputatie van Vodafone aantast, kan het bedrijf in actie komen want dat is smaad of laster (zeker als je het op socialmedia wilt gaan rond delen). Het is maar een kleine tip die ik je wil mee geven :wink:.

Ik denk dat je er beter aan doet om het te proberen via bovenstaande info en dan komt het denk ik ook wel goed. Maar dat is mijn mening en ervaring. 🙂
Help mij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy Ik bewonder je motivatie en vastberadenheid om de situatie te sussen.

Echter mag ik mijn mening uiten en mezelf verdedigen als mij onrecht wordt aangedaan d.m.v. een advocaat te nemen of dit via social media aan te kaarten en mede gedupeerden te spreken dan wel ervaring te wisselen.

Daarnaast wil ik je wijzen dat er gesproken kan worden van smaad en laster als hier duidelijke sprake is van haat propaganda naar vodafone. Ik zie dit meer als feedback om hun service en kwaliteiten te verbeteren.

Daarnaast is het heel gebruikelijk om als medewerker een klant voor leugenaar en bluffer uit te maken maar voor een klant heel ongebruikelijk om zijn verhaal te doen en dit als smaad en laster gezien kan worden daar waar Ik ook aangifte kan doen van het belediging van ambtenaar in functie..

Ik geef het nog 1a2 dagen de tijd en hoop dat vodafone snel met een gepaste voorstel gaan komen en dit gaan oplossen anders verliezen ze meer dan enkel mij als klant ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Weet je, ik vind het voor beide kanten vervelend en wat je zegt over de klantenservice kan natuurlijk niet. Ze horen wel netjes tegen je te blijven en je niet voor leugenaar uit te maken. Vodafone mag zich wel diep schamen.

Toch blijf ik hopen dat jullie er samen uit komen. Over mijn stukje smaad en laster bedoelde ik ook niet zo zoals het er staat. Ik had het misschien iets luchtiger kunnen schrijven. Je bent volgens mij wel iemand die weet hoe het wel en niet kan ??

Succes in ieder geval en hou ons klanten op de hoogte ?
Fijne dag in ieder geval.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mochten we je alsnog via een van de kanalen kunnen helpen, dan horen wij dit natuurlijk graag Help mij.
Stuur ons hiervoor een bericht via Facebook, Twitter of eventueel de chat. Bellen mag natuuurlijk ook!
Help mij
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven denk je nou echt dat ik zelf nog die moeite ga ondernemen om jullie te berichten? Toon een beetje respect en bel mij met een goed voorstel ipv mij nog te verzoeken achter jullie aan te gaan..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Zoals hierboven al eerder is meegedeeld, kunnen wij via de Community je niet verder helpen. Dit is omdat wij niet de mogelijkheid om de systemen erbij te pakken. Hierdoor moet ik je doorverwijzen naar een ander kanaal. Daarnaast is de Community bedoeld voor klantvragen die beantwoord kunnen worden door andere klanten.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven en kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Dit betekent niet dat ik geen respect heb voor jou of voor je issue etc.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic