Hi, kort voordat mijn abbo verlopen zou worden werd ik gebeld door een medewerker die me wou verlengen. Echter had hij geen goed aanbod en was mijn huidige contract nog voordeliger. Dus werd mij geadviseerd gewoon stilzwijgend te laten verlengen en ik gebeld zou worden als over 2 maanden nieuwe acties en abbo’s in zouden gaan. Echter nooit gebeld dus ik bel zelf en zie tot mijn verbazing dat ik de afgelopen maanden ten onrechte meer heb betaald dan ik had gehoeven.
Ik krijg dan vervolgens een aanbieding terwijl ik de aanbieding van conculega tele2 vergelijk; vodafone together 50gb voor 32€ pm 12 mnd plus uit coulantie een originele apple iphone hoesje.
Ik natuurlijk tevreden met het bereik van vodafone en dus verlengen, eenmaal bij het opnemen van het gesprek om de verlening te bevestigen krijg ik te horen dat ik zodadelijk een bevestiging krijg en mijn nieuwe abbo in gaat. Echter na een dag nog niks waarop ik contact zoek.
Vervolgens bel ik en wordt ik voor leugenaar uitgemaakt en voor bluffer nadat ik 8 keer mijn verhaal gemaakt te hebben en van kastje naar muurtje gestuurd te zijn nergens ook aantekeningen zijn in het systeem enz!!
Nu heb ik ruim 12 dagen geleden een klacht ingediend en nog steeds geen reactie.
Is dit hoe jullie omgaan met jullie klanten?
Pfff te zot voor woorden hoe een “professionele organisatie” als vodafone omgaat en hoe hun personeel de klanten te woord staan.