Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals hierboven al eerder is meegedeeld, kunnen wij via de Community je niet verder helpen. Dit is omdat wij niet de mogelijkheid om de systemen erbij te pakken. Hierdoor moet ik je doorverwijzen naar een ander kanaal. Daarnaast is de Community bedoeld voor klantvragen die beantwoord kunnen worden door andere klanten.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven en kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Dit betekent niet dat ik geen respect heb voor jou of voor je issue etc.
Help mij wrote:
Sharon hey Sharon, nog eigenlijk niet. Ik zat te overwegen om via mijn advocaat dit aan de man te brengen en indien nodig te delen op socialmedia.
Zoals hierboven al eerder is meegedeeld, kunnen wij via de Community je niet verder helpen. Dit is omdat wij niet de mogelijkheid om de systemen erbij te pakken. Hierdoor moet ik je doorverwijzen naar een ander kanaal. Daarnaast is de Community bedoeld voor klantvragen die beantwoord kunnen worden door andere klanten.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven en kan mij voorstellen dat dit niet fijn is. Dit betekent niet dat ik geen respect heb voor jou of voor je issue etc.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.