Heb afgelopen week mijn zakelijke abonnement verlengd voor twee jaar met een IPhone 13 Pro Max 256gb erbij. Op 24 september 2021 kreeg ik een mail van PostNl dat mijn pakket onderweg was en het dezelfde dag tussen 13:30 en 16:30 bezorgt zou worden. Om 17:07 veranderde status van bestelling naar Status Onbekend. Ik heb dus op dat moment gebeld naar PostNl om te vragen hoe het zit, want zat al heel de dag thuis zodat ik de bezorger niet zou missen.
Eerst gaven ze aan dat het vertraagd was en dat het sowieso de volgende dag aan zou komen en de volgende dag gaven ze aan dat ik er nietmeer op moest rekenen, want waarschijnlijk is het vermist.
Heb dus contact opgezocht met Vodafone om er een onderzoekscase van te maken en zaterdag 25 september is de case ook gestart.
Waar ik eigenlijk mee zit is dat Vodafone aangeeft dat ik waarschijnlijk een mail ga ontvangen na afronding onderzoek dat mijn bestelling is geannuleerd. Hierna moet ik dus zelf weer mijn abonnement verlengen en zal waarschijnlijk mijn toestel veel later in ontvangst kunnen nemen, omdat het nietmeer op voorraad is.
Als klant van Vodafone zijnde verwacht ik meer empathie richting de klant, omdat ik 1: niks met dit probleem tussen PostNL en Vodafone te maken heb
2: de dupe wordt van waarschijnlijk een medewerker met losse handen.
Heb inmiddels ook al contact gehad met afdeling abonnement opzegging, omdat ik me zwaar benadeeld voel door Vodafone en zij geven ook aan dat het pas mogelijk is om op te zeggen wanneer de case is gesloten.
Is er nou echt geen maatregel genomen al die jaren (heb genoeg topics gelezen met hetzelfde probleem) om in dit soort situaties de klant alsnog een hart onder de riem te steken en klaar te staan om DE KLANT tevreden te stellen?
Is er nou echt niemand bij Vodafone die mij kan helpen om uit deze benadeelde situatie te komen?
Ik hoop echt van harte dat dit probleem wordt opgelost zonder dat ik de overstap hoef te maken naar een andere provider.