amaassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht levering htc telefoon

Zou iemand mij eens uidelijkheid kunnen geven waarom ik mijn toestel in zo'n 2 a 3 weken nog niet binnen heb?Als ik bel zegt de 1 dat het gewoon op voorraad is en dat het er snel aan komt, vervolgens de ander dat die niet op voorraad is, maar er wel snel aan komt.Het gaat om de HTC One black. Ik heb er spijt van dat ik mijn abonnement verlenging niet gewoon bij de vodafone shop heb gedaan, want daar hebben ze tenminste wel service, maar die systemen zijn onafhankelijk, dus die lui kunnen ook niks voor je doen.Verder vraag ik me af wat het nut is van de online order status opvragen als er sinds de verlenging geen status update is geweest. Ik had op z'n minst verwacht te zien dat men er mee bezig is en allicht de verwachte leveringsdatum als dat toestel er dan misschien toch niet is.Gezien vodafone wel beloftes maakt, maar niet na lijkt te komen zal ik als dit te lang duurt overstappen naar een andere provider, want het contract betekend niets als jullie ook niet leveren wat jullie beloven, dus waarom zou ik wel betalen voor 2 jaar?Is er bijvoorbeeld nog de mogelijkheid de toestel order te cancellen en alsnog gewoon de shop in te stappen en daar het toestel te verkrijgen? verlenging is dus al gedaan, want dat gebeurd automatisch en binnen een seconde heb je je nieuwe abonnement, als men geld ruikt kan het wel snel.Ik hoor graag wat nou de daadwerkelijke status is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mark123456 ,

Ik begrijp je frustratie hierover... Als je meer wilt weten over de status van je bestelling kun je het beste de klantenservce raadplegen dan via het forum (dat omdat het forum niet over interne zaken gaat).
via www.vodafone.nl/support/contact/ vind je alle mogelijkheden om contact op te nemen.

Mocht je nog vragen hebben of tips nodig hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo,

Ik weet vrijwel zeker dat niemand jou via dit Forum zal kunnen vertellen wat de leveringsdatum is van de door jou aangevraagde HTC ONE BLACK smartphone. Dit komt omdat niemand inzicht heeft in jouw klantgegevens. En ook niet in de klant-specifieke order-status.

Bellen kan wel naar telefoonnummer 1201, als je al klant bent van Vodafone.
Of telefoonnummer: 0900 - 0940, indien je nog geen klant bent van Vodafone.

Succes !


Netwerker
Beenen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelfde hier maandag laten verlengen , hun zeggen is wat fout gegaan en iedere keer andere verhalen. Iemand anders heeft telefonisch besteld had hem binnen 4 dagen , en alles het zelfde als ik zelf , nu is er weer vertraging of iets , als het zo door gaat nog een klant kwijt ben zo van plan over te stappen , me hele nieuwe toestel is nog niet eens verwerkt !
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Beenen
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent & jammer dat we niet aan je verwachtingen kunnen voldoen.
Bij telefoons is het helaas niet mogelijk om zoals bij bijvoorbeeld boeken, eentje uit het schap te nemen en te versturen. Was het maar zo makkelijk er komt echt meer bij kijken. Geloof me anders zouden we ook de toestellen gelijk de volgende dag afleveren.

Als er in het proces iets spaak loopt of het toestel is niet op voorraad dan worden vragen hierover inderdaad op individuele basis beantwoord en dus niet via het Forum. De ingangen die @Netwerker je gegeven heeft zijn inderdaad de juiste.

Soms moeten we een antwoord geven dat niet helemaal het gewenste is. Doen we ook liever niet maar, af en toe niet te vermijden. Hopelijk heb je snel je HTC in huis.

Groetjes, Per
HajoVis1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn abonnement verlengd met daarbij een gratis HTC Desire610 welke volgens de site direct leverbaar is. Helaas na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Als je met de helpdesk belt zeggen zij dat het toestel niet op voorraad is. Je moet wel betalen voor het abonnement met toestel doch je hebt dat toestel niet. In de Vodafone winkel kan je alles regelen en krijg je gelijk een toestel mee. Waarom moet dit dan zo lang duren als je online iets koopt. Ik noem dit misleiding van de klant. Op de site zeggen dat het toestel direct leverbaar is maar de helpdesk zegt dat het niet op voorraad is. Een slecht geleide organisatie bij Vodafone
mark123456

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Ik heb hetzelfde met mijn iphone 5s.. Zit er al drie weken op te wachten, intussen moet je met je oude rot telefoon bellen en je betaalt al wel voor je nieuwe abonement. Waardeloos!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mark123456 ,

Ik begrijp je frustratie hierover... Als je meer wilt weten over de status van je bestelling kun je het beste de klantenservce raadplegen dan via het forum (dat omdat het forum niet over interne zaken gaat).
via www.vodafone.nl/support/contact/ vind je alle mogelijkheden om contact op te nemen.

Mocht je nog vragen hebben of tips nodig hebben ben je altijd van harte welkom op het forum.
ECLIPS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb in april mijn abonement verlengd. Resultaat een paar dagen later een mailtje dat het toestel onderweg is. Ik zag gelijk dat het adres onjuist is. Wel mijn huisnummer maar de verkeerde straat en verkeerde postcode. Dit gelijk gemeld maar helaas na 45 minuten aan de telefoon te hebben gezeten kreeg ik de mededeling we zoeken het uit. Drie weken later bericht het toestel is terug bij Vodafone. Ik bel weer om het adres goed door te nemen. Afgelopen dinsdag een mailtje uw toestel is onderweg. Maar tot mijn verbazing wederom en foutief niet bestaand adres. Weer gebeld en weer een reactie gegeven via de site. En vandaag krijg ik bericht dat ik 1 GB extra data krijg. Maar wat heb ik eraan als het toestel nog steeds niet geleverd is. Wat nu. Ik krijg de indruk dat Vodafone er totaal niets aan wil doen. Onertussen krijg ik wel de automatische incasso voor mijn niet ontvangen nieuwe toestel.

Buiten gewoon slechte service.
Anonymous
Niet van toepassing
Beste ECLIPS

Ik raad je aan om hier helaas nogmaals contact over op te nemen met de klantenservice. Zij dienen het adrwes aan te passen en ervoor te zorgen dat het naar hdet juiste adres gestuurd moet worden. Tevens ook erbij vermelden dat het al 2 x fout is gegaan. wat je ook kunt doen is natuurlijk replyen op het bericht wat via de email is gestuurd.
Bestelling gedaan online: neem dan contact op met: 08000200043
Heb je de bestelling telefonisch gedaan bel dan met 08000560
Wat je ook kunt doen is de order annuleren en verlengen in de winkel. Krijg je tenminste je telefoon direct mee 🙂

Groetjes Stevied86
ECLIPS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,

Ging dat maar zo makkelijk!

Replyen op de mail kan helaas niet (noreply@vodafone.nl)

Bellen: Als je belt zeggen ze. Oh wat vervelend dat had nooit mogen gebeuren. We proberen het uit te zoeken. Na een kwartier wachten krijg je te horen we maken een case aan. Op mijn vraag wat ik mag verwachten. Krijg ik het antwoord NIETS.

Annuleren van de bestelling;

Dat kan helaas niet zolang het toestel nog niet 10 werkdagen retour is. En de dagen gaan pas tellen als het toestel 3 werkdagen retour is bij het distributie centrum.

WAT NU??

Anonymous
Niet van toepassing
Dan ben ik helaas bang dat het nu even afwachten is. Is er wel al een case aangemaakt ECLIPS?

Vanuit hier kan en mag ik je helaas niet verder helpen ivm jouw privacy gegevens en tevens kan ik niet in de systemen van Vodafone. Dit gaat echter helaas (sorry dat ik het zeg) via de klantenservice. Als ik jou was zou ik een aantal dagen wachten en dan nog eens hierover contact opnemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
rush

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,ik heb het zelfde,dacht dat ik de enigste was!ik wacht al 8 weken op me foon.op 2 april me abo.verlengd.maar het toestel was kapot samsung s6.24 april bevestiging gekregen dat die geannuleerd is,en dat ik contact op moest nemen met vodafone.zo gezegd zo gedaan.nieuw abo.afgesloten op 24april dacht ik.want na dagen nog steeds geen bevestiging gekregen te hebben toch maar even gebeld.zeggen ze je haar fijn hij is er niet doorheen gekomen omdat je nieuwe abo.datum nog niet is terug gezet.oke dat kan.dus ik me my vodafone in de gaten gehouden en op 12 mei was die eindelijk terug gezet.gelijk een nieuwe bestelling gedaan,hoor ik vandaag dat die weer niet er door is gegaan.omdat me oude abo.er nog in staat.sorry hoor vodafone ik begrijp dat jullie met een nieuw systeem bezig zijn.maar dit is echt heel slordig en dan heb ik het nog niet eens over de mensen die je voorliegen aan de telefoon.die zeggen dat dat me abo.goed is verwerkt aan dat die er met spoed er aan komt.ronduit schandalig.doet er wat aan!!!!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic