labidi

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: leugenaar en de aandacht van dieven

uw medewerkers bevestigden zij dat mijn stap copure internet als ik aanmelden met hen en vertellen ze me het zal copure een weken voor als ik het contract te annuleren Ik heb 300 euro betalen
het is het vliegen en leugenaar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
labidi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nieuw land Nederland, de vodafone vertegenwoordiger kwam naar mijn huis, heeft hij in dat ik niet goed voor de Nerlandais leugen spreken voor mij en vertellen me dat internet niet zal worden gesneden als ik abonement thuis
ik een brief vertelde me dat het internet actief 2015/06/19 zal zijn ontvangen, ik contact met Tele2 om hen te vertellen om internet op dit moment knippen
Ik belde vodafone en ze vertelde me dat ik zal de IntrNet 2015/06/25 hebben
Ik vertel ze niet posible Ik werk met internet en ik wil het contract te annuleren, vertelde hij me dat je vingers landen € 300
Ik noemde het de duidelijke steals en ligt dat er geen ernstige bedrijf
Ik zal aan alle steelt van dit bedrijf praten op Facebook en Twiter Ik zal niet laten vliegen pasme

Bekijk in context

6 Reacties 6
labidi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben nieuw land Nederland, de vodafone vertegenwoordiger kwam naar mijn huis, heeft hij in dat ik niet goed voor de Nerlandais leugen spreken voor mij en vertellen me dat internet niet zal worden gesneden als ik abonement thuis
ik een brief vertelde me dat het internet actief 2015/06/19 zal zijn ontvangen, ik contact met Tele2 om hen te vertellen om internet op dit moment knippen
Ik belde vodafone en ze vertelde me dat ik zal de IntrNet 2015/06/25 hebben
Ik vertel ze niet posible Ik werk met internet en ik wil het contract te annuleren, vertelde hij me dat je vingers landen € 300
Ik noemde het de duidelijke steals en ligt dat er geen ernstige bedrijf
Ik zal aan alle steelt van dit bedrijf praten op Facebook en Twiter Ik zal niet laten vliegen pasme
labidi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
voorzichtig niet in hun vel te vallen
het gaat om u en u promais paradijs, goedkopere prijs service zeer goed ...
wanneer u het contract te ondertekenen, dat hij contact met u na een week om u te vertellen dat hij vertraagd instaltion becaufe ze het te druk, je zegt dat je wilt annuleren hun contract zei toch dat hij nep doen na 5 dagen als je niet ondertekenen landen € 300
hier is de zwendel vodafone laat op
Anonymous
Niet van toepassing
Hey labidi

Dat is vervelend, het enige wat je kunt doen is contact hierover met de klantenservice. Zij zijn morgen weer geopend en kunnen jouw hiermee verder helpen. Echter vanuit het forum kunnen wij niks betekenen omdat hier geen privacy gegevens worden gedeeld. Tevens dient het oplosbaar te zijn door forumleden aangezien het forum bedoeld voor tips and tricks is bedoeld.

Groetjes Stevied86
labidi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hello Stevied dank u voor uw antwoord
Ik sprak met de klantenservice. Ik zeg het of u annuleert en betaalt u € 300 of u accpete onze condtion zij hebben geen andere oplossing
Groetjes
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat u kunt doen is het feedback formulier in vullen op de website. Echter nogmaals vanuit hier kunnen we niks betekenen.
Ik hoop dat er een oplossing voor u komt.

Groetjes Stevied86
labidi
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik maakte al geen oplossing en ik begrijp dat je niets kon doen, maar ik ben verplicht om te voorkomen dat mensen dat bedrijf toch dwong ze mijn accpete hun conditie heeft een jaar passeert, maar mijn hele leven Ik zal deze attetion vertellen dief in mijn e-mail en mijn sites en blogs en facebook pagina en Twiter
dankjewel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic