amsterdammer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht klantenservice

Geachte lezers,

Hierbij wil ik mijn klacht openbaar maken over mijn Vodafone abonnement, in de hoop dat Vodafone dit leest en mij toch helpt.

Op 26 februari 2015 jl. plaatste ik telefonisch een bestelling bij Vodafone. Op 7 maart ontving ik het pakketje thuis. Het ging om een 1 jarig Red abonnement van Vodafone met bijbetaling van 389,- euro voor een Samsung Galaxy S5. De abonnementskosten zouden 32 euro per maand zijn, maar op 16 maart stuurde ik het pakketje aangetekend terug. Op 19 maart ontving ik een bevestiging dat Vodafone het pakketje had ontvangen en mijn abonnement geannuleerd is en dat ik binnen 5 dagen het bedrag voor het toestel à €389,- teruggestort zou krijgen.

Later werd ik benaderd door een kennis en via haar kon ik nog meer korting krijgen op een abonnement. Ik kreeg een kortingscode en had opnieuw een bestelling geplaatst. Een 1 jarig Red abonnement van 30 euro per maand met een Samsung Galaxy S5 met een bijbetaling van 389,- euro. Dit keer met een geheel nieuw nummer. Maar omdat het toestel niet goed functioneerde moest ik van Vodafone het toestel terugsturen en het abonnement zou geannuleerd worden. En dit was in beide gevallen binnen 14 dagen. Ook dit keer had ik het toestel aangetekend naar Vodafone gestuurd en dit hadden ze ook ontvangen. Het abonnement zou geannuleerd worden. Ik heb meerdere malen voor de zekerheid Vodafone opgebeld en gevraagd of het allemaal goed is gegaan. Ik ben namelijk een persoon die niet van problemen houd en zeker van mijn zaak wil zijn. Er is mij verzekerd dat alles goed is gegaan en dat de abonnementen geannuleerd zijn en dat ik het bedrag gauw kan verwachten. (Niet dus!)

Want na wekenlang wachten zie ik dat mijn simkaarten nog steeds actief zijn. Ik zie dat de kosten nog doorlopen dus ik moet het maandbedrag voor april gaan betalen (volgens de My Vodafone app), en mijn geld is er nog steeds niet terwijl ik dat hard nodig heb!

Ik had contact opgenomen met Vodafone chat en er was mij aangegeven dat ik naar Vodafone moest bellen. Dit had ik gedaan en daar konden ze me niet helpen en kreeg ik een ander nummer dat ik moest bellen. Ik belde naar dit nummer en daar konden ze me weer niet helpen en kreeg ik weer een ander nummer dat ik moest bellen. Ik heb het ook via de feedbackformulieren op de website aangegeven en mijn telefoonnummer achtergelaten, maar daar is ook niks mee gedaan. En dat ging zo dagenlang door totdat ik nu alle hulpdiensten van Vodafone heb uitgebuit. Ze wisten het allemaal niet. Maar dan vraag ik me af.. Ik weet het niet ? Vodafone ook niet ? Wie dan wel?

Momenteel zijn mijn 2 Vodafone simkaarten nog actief, en lopen de maandelijkse abonnement kosten gewoon door. Ik loop nu met een prepaid simkaart van Telfort met beltegoed totdat dit opgelost word. Heb allerlei manieren geprobeerd om het recht te krijgen maar Vodafone weet het allemaal niet vandaar dat ik het nu openbaar wil maken en dat Vodafone het wel serieus neemt en er wat mee doet. Ik voel me een vergeten klant en ik word van het kastje naar de muur gestuurd!

Ik wil dat dit probleem dringend wordt verholpen door de abonnementen daadwerkelijk op te zeggen en dat ik het bedrag à 2 x 389 euro terug krijg.
2 Reacties 2
amsterdammer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte lezers,

Hierbij wil ik mijn klacht openbaar maken over mijn Vodafone abonnement, in de hoop dat Vodafone dit leest en mij toch helpt.

Op 26 februari 2015 jl. plaatste ik telefonisch een bestelling bij Vodafone. Op 7 maart ontving ik het pakketje thuis. Het ging om een 1 jarig Red abonnement van Vodafone met bijbetaling van 389,- euro voor een Samsung Galaxy S5. De abonnementskosten zouden 32 euro per maand zijn, maar op 16 maart stuurde ik het pakketje aangetekend terug. Op 19 maart ontving ik een bevestiging dat Vodafone het pakketje had ontvangen en mijn abonnement geannuleerd is en dat ik binnen 5 dagen het bedrag voor het toestel à €389,- teruggestort zou krijgen.

Later werd ik benaderd door een kennis en via haar kon ik nog meer korting krijgen op een abonnement. Ik kreeg een kortingscode en had opnieuw een bestelling geplaatst. Een 1 jarig Red abonnement van 30 euro per maand met een Samsung Galaxy S5 met een bijbetaling van 389,- euro. Dit keer met een geheel nieuw nummer. Maar omdat het toestel niet goed functioneerde moest ik van Vodafone het toestel terugsturen en het abonnement zou geannuleerd worden. En dit was in beide gevallen binnen 14 dagen. Ook dit keer had ik het toestel aangetekend naar Vodafone gestuurd en dit hadden ze ook ontvangen. Het abonnement zou geannuleerd worden. Ik heb meerdere malen voor de zekerheid Vodafone opgebeld en gevraagd of het allemaal goed is gegaan. Ik ben namelijk een persoon die niet van problemen houd en zeker van mijn zaak wil zijn. Er is mij verzekerd dat alles goed is gegaan en dat de abonnementen geannuleerd zijn en dat ik het bedrag gauw kan verwachten. (Niet dus!)

Want na wekenlang wachten zie ik dat mijn simkaarten nog steeds actief zijn. Ik zie dat de kosten nog doorlopen dus ik moet het maandbedrag voor april gaan betalen (volgens de My Vodafone app), en mijn geld is er nog steeds niet terwijl ik dat hard nodig heb!
Ik had contact opgenomen met Vodafone chat en er was mij aangegeven dat ik naar Vodafone moest bellen. Dit had ik gedaan en daar konden ze me niet helpen en kreeg ik een ander nummer dat ik moest bellen. Ik belde naar dit nummer en daar konden ze me weer niet helpen en kreeg ik weer een ander nummer dat ik moest bellen. Ik heb het ook via de feedbackformulieren op de website aangegeven en mijn telefoonnummer achtergelaten, maar daar is ook niks mee gedaan. En dat ging zo dagenlang door totdat ik nu alle hulpdiensten van Vodafone heb uitgebuit. Ze wisten het allemaal niet. Maar dan vraag ik me af.. Ik weet het niet ? Vodafone ook niet ? Wie dan wel?

Momenteel zijn mijn 2 Vodafone simkaarten nog actief, en lopen de maandelijkse abonnement kosten gewoon door. Ik loop nu met een prepaid simkaart van Telfort met beltegoed totdat dit opgelost word. Heb allerlei manieren geprobeerd om het recht te krijgen maar Vodafone weet het allemaal niet vandaar dat ik het nu openbaar wil maken en dat Vodafone het wel serieus neemt en er wat mee doet. Ik voel me een vergeten klant en ik word van het kastje naar de muur gestuurd!

Ik wil dat dit probleem dringend wordt verholpen door de abonnementen daadwerkelijk op te zeggen en dat ik het bedrag à 2 x 389 euro terug krijg.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@amsterdammer

Je bericht voldoet helaas niet aan de regels van dit board. Ik sluit dit topic daarom. Neem voor je vraag contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic