RitaP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht klantenservice

Hallo,

Graag wil ik weten waarom Studentmobiel mijn abonnement bij jullie niet kan verlengen.
Ik krijg van hun op mijn vraag hoe het staat met mijn order,te horen dat ze nog geen goedkeuring van jullie hebben.
Op 27-3 de order daar geplaatst. Eerst kreeg ik een mail dat er een blokkade op de verlening zou zitten.
Bij navraag bij jullie geven jullie aan dat dat niet het geval is.

Ondanks de verschillende contacten (chat/telefonisch) die ik met jullie heb gehad ben ik nog niets wijzer geworden.
Ben zelfs nog door jullie gebeld of ik mijn contract bij jullie wou verlengen of een ander contract bij jullie wou nemen.
Omdat jullie mij niet kunnen bieden wat Studenmobiel mij wel kan leveren, heb ik daar een nieuw toestel besteld met een contract verlenging bij Vodafone en dat zal dan Red Essential voor 2 jaar zijn.

Na aanleiding van de chat/telefonisch contact kreeg ik van jullie een smsje, i.v.m. enquete. Daarop heb ik aangegeven dat jullie mij mogen bellen. Helaas nog steeds geen telefoon van jullie gehad.

Moet zeggen dat ik dus ook niet tevreden ben over jullie klantenservice!

Hoor graag van jullie, zodat ik eindelijk mijn nieuwe mobiel krijg.

1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@RitaP

Je bericht voldoet niet aan de regels van dit board, dit topic wordt daarom gesloten. Neem voor een antwoord op je vraag contact op met de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic