myrtherdekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht klantenservice telefonie

Ik heb vandaag (dinsdag 10 september 2024) om 17:24 gebeld naar jullie klantenservice.
Ik kreeg toen (volgensmij) een jongen aan de telefoon. Ik vertelde hem dat ik een paar minuten geleden mijn overstap van Vodafone naar KPN mobiel heb geannuleerd, en dat ik graag bij hem aan wou geven dat ik dus bij Vodafone blijf. Hij vertelde toen dat hij iets na ging vragen en/of op ging zoeken, en hij heeft mij toen in de wacht gezet. Ik hoorde toen een muziekje, maar na een tijdje werd het muziekje ineens een kiestoon en hoorde ik "al onze medewerkers zijn in gesprek". Vervolgens kreeg ik een nieuwe medewerker aan de telefoon die niet wist waarom ik met haar doorverbonden was. Geen idee of de eerste meneer die ik sprak op een verkeerde knop heeft geduwd en of dat makkelijk kan in jullie belsysteem, maar indien dat niet makkelijk gaat en hij mij bewust zomaar heeft doorverbonden wil ik een klacht hierover indienen.

Ik wil vervolgens nog een klacht indienen over de dame die ik aan de telefoon kreeg nadat ik doorverbonden was. Deze klacht is wat groter. Ik heb haar het doel van mijn telefoontje nogmaals verteld. Zij bleef echter de hele tijd doorgaan over Ziggo, terwijl ik duidelijk had aangegeven dat het niet om Ziggo ging maar om Vodafone en KPN mobiel. Ze kwam totaal niet geinteresseerd over in mijn hulpvraag en ze luisterde dus gewoon echt niet goed naar wat ik haar vertelde. Daarnaast was ze totaal niet behulpzaam, en ik moest zelf tot de conclusie komen dat ik beter een ander moment kon terug bellen om er zeker van te zijn dat de annulering goed was doorgekomen. Maar dit was helaas niet alles. Ik wou namelijk ook bevestiging over het abbonement van mijn vriend, wat ook onder mijn account staat bij jullie. Ik gaf haar het nummer van mijn vriend en vertelde haar dat hij niet thuis was dus dat ik geen verificatiecode vanuit zijn smsjes kon geven. Hierna bleef het stil. Ze heeft gewoon niet meer geantwoord. Ik heb nog meerdere minuten aan de telefoon gehangen en uiteindelijk gefrustreerd opgehangen. Ik ben ooit zelf klantenservice medewerker geweest voor Het Zilveren Kruis, maar afgezien van dat weet ik dat je zo niet met elkaar hoort om te gaan. Haar toon en manier van doen kwamen op mij over als ronduit asociaal. Ze leek totaal geen zin te hebben in haar werk en al helemaal geen zin te hebben om mij te helpen.

Al met al een erg slechte ervaring met jullie (telefonische) klantenservice. 

1 Reactie 1
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @myrtherdekker!

Wat een narigheid dat je geen prettige ervaring hebt gehad met de klantenservice! Als je zelf hebt gewerkt voor een klantenservice bedrijf dan weet je natuurlijk hoe een gesprek ook kan gaan. 

Uiteraard nemen wij je klacht serieus en kaarten we dit intern aan. Wil je je 06nummer onder je profiel noteren? Dan pakken wij het verder op!

Verder ben ik benieuwd of je al antwoord hebt gekregen op de vragen over je eigen abonnement en die van je vriend. Als ik daar nog wat over moet opzoeken voor je, dan hoor ik het van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic