Hierbij wil ik graag een klacht indienen over een kwestie met betrekking tot mijn mobiele telefoonabonnement bij Vodafone. Op 5 april 2024 heeft Youfone mijn telefoonnummer overgedragen aan Vodafone, waardoor mijn lopende abonnement bij Youfone werd stopgezet. Echter, Vodafone heeft deze datum onjuist geregistreerd als 4 mei 2024 waardoor ik onbedoeld extra kosten heb gemaakt voor de tussenliggende periode.
Ik ben teleurgesteld dat mijn abonnement verkeerd is ingevoerd in het systeem van Vodafone, wat heeft geleid tot financiële lasten voor mij. Ik verwacht dat Vodafone deze kwestie snel en adequaat oplost door de extra gemaakte kosten te crediteren en ervoor te zorgen dat mijn abonnementsgegevens correct worden bijgewerkt.
Graag ontvang ik een reactie op deze klacht en een bevestiging van de genomen maatregelen. Mocht u verdere informatie nodig hebben, dan hoor ik dat graag.
Ik vertrouw erop dat deze kwestie spoedig en naar tevredenheid zal worden opgelost.