Leonkoedijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht geen berijkbaar heid

Hier mijn bericht ik heb een leuk abonnement van jullie waar ik totaal geen berijk bij hebt tis leuk dat jullie 20%korting willen geven daar heb ik niks aan ook voor die afkoop som doe ik niet aan mee betaal nu ook voor iets wat ik niet krijg dus lijkt me dat ik genoeg betaald heb ik wil dat mijn abonnement kostenlpos opgezegt gaat worden toestel mogen jullie van mij hebben boeit me niks ik ga van af nu ook elke rekening terug halen ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg ik als burger heb ook rechten zie graag dat dit nu snel opgelost gaat worden voor ik leuke reclame ga maken wij hebben een tattoo shop en als ik er een leuke win en deel actie van maakt weet ik zeker dat t bereik verder is dan 10.000 mensen gezien die t dan ook delen want ja wie t meest deelt wint een gratis tattoo ???? he je snapt t wel denk ik zo
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen dat er geen bereik is en je het niet eens bent met deopties die mijn collega's hebben aangeboden. Echter kunnen wij hierin niks betekenen. Dit is omdat wij niet in de systemen kunnen. Hetgeen wat ik je adviseer is of terug te reageren op de mail van mijn collega's of via www.vodafone.nl/e-mail dit aan te kaarten.
Ik hoop voor je dat er een gepaste oplossing komt.

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Zoals Steven- aangeeft kunnen wij hier via het forum verder helaas niks in betekenen. We zullen het topic dan ook spoedig sluiten.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic