Beste Vodafone,
Sinds dag 1 dat ik klant ben, bel ik de klantenservice op vanwege slecht bereik op meerdere plekken. Ik moest in de eerste twee weken van alles proberen maar zonder resultaat. Daarna is de eerste case opgemaakt en ging helemaal verkeerd qua inhoud daarna is deze afgesloten zonder contact met mij op te nemen. Daarna is de 2de case opgemaakt en kreeg ik weer een standaard mail met standaard tekst zonder weer contact op te nemen met mij om alles door te nemen. Er werd aangegeven dat deze vraag niet meer behandeld wordt als er weer een case volgt.
Wij hebben alles geprobeerd en de conclusie is dat Vodafone een zeer slechte bereik heeft op plekken waar ik mij in begeef dagelijks. Ik heb het beste toestel op de markt, iPhone 15 dus daar ligt het ook niet aan. Gezien wij alles geprobeerd hebben en daarnaast heb ik speedtesten bewijzen verzameld maar toch komt er geen actie. Klachten indienen is ZEER ingewikkeld bij Vodafone en diep teleurgesteld hierin.
Eindconclusie: ik bel om de paar dagen sinds ik klant ben en alles geprobeerd. Helaas kunnen jullie mij geen redelijke dekking geven. Ik wil het contract per direct stoppen en overgaan tot een ander provider. Ik heb mijn internet dagelijks nodig voor werk en loop hierdoor ook veel omzet mis. Daag mij niet uit om jullie juridisch hiervoor aansprakelijk te maken. Ik heb alles opgevolgd en het werkt niet. Hou mij aub niet aan het lijntje!!
Graag met spoed contact opnemen met mij zodat ik verder kan.
Alvast dank.