Hoi
Jurjeneskes Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vragen wat anderen er van vinden is eigenlijk niet zo relevant. Zoek op internet via Google en je krijgt daar je antwoord op, geloof me. Natuurlijk mag zoiets niet gebeuren en moet je toestel goed zijn als je deze ter reparatie hebt gebracht. Vodafone doet nu eenmaal zaken met deze bedrijven en daar sturen ze dan ook altijd hun toestellen naar toe als er iets mee aan de hand is.
Je zou eventueel ook eens langs een Apple Store kunnen gaan met je aankoopbewijs en je Vodafone contract. Daar kunnen ze ook voor je kijken wat er aan de hand is en overleg eens wat die voor je kunnen doen. Het is tenslotte een iPhone dus daar moeten ze je ook helpen. Soms gaat het daar ook een stuk sneller dan via Vodafone zelf. En anders toch maar weer bellen, of langs een Vodafone winkel, om aan te geven dat het nog niet in orde is.
Ben je het er helemaal niet mee eens dan zou ik een klacht indienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml
Op dit moment is er eigenlijk geen andere oplossing. En lees ook eens deze pagina: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Hoop dat ik je hiermee een beetje verder heb kunnen helpen en dat je toestel snel weer op orde is.
Toch nog fijne Feestdagen gewenst!