Jurjeneskes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht dynalogic

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van dynalogic/dynafix. Ik heb sinds 8 maanden de iPhone 8 256G, maar ben vanaf de eerste dag slecht te verstaan door de andere kant. Het toestel moet nu voor de 3e keer
worden teruggestuurd om hetzelfde probleem te verhelpen. De eerste keer is alleen een software uodate uitgevoerd en de 2e keer is het probleem niet geconstateerd. Erg vreemd aangezien in mijn gesprekken met dynalogic de medewerkers mij nauwelijks konden verstaan en dit zelf aangaven. Ben benieuwd wat ze de 3e keer gaan doen. De haal en breng service is prima, maar het is wel een toestand om keer op keer het leentestel weer in orde te krijgen. Ook zit ik nu al 8 maanden met een slecht functionerende telefoon dure telefoon

Wat zijn jullie ervaringen met dynalogic en dynafix?
Hoe vaak moet ik hem nog opsturen voordat er een andere oplossing word gezocht?
Gelukkig valt alles nu nog onder het eerste jaar garantie, maar wat gebeurt er na dit jaar?

Word er beetje moedeloos van zo onderhand. Misschien heeft iemand tips voor een snelle oplossing

Alvast bedankt
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jurjeneskes
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vragen wat anderen er van vinden is eigenlijk niet zo relevant. Zoek op internet via Google en je krijgt daar je antwoord op, geloof me. Natuurlijk mag zoiets niet gebeuren en moet je toestel goed zijn als je deze ter reparatie hebt gebracht. Vodafone doet nu eenmaal zaken met deze bedrijven en daar sturen ze dan ook altijd hun toestellen naar toe als er iets mee aan de hand is.

Je zou eventueel ook eens langs een Apple Store kunnen gaan met je aankoopbewijs en je Vodafone contract. Daar kunnen ze ook voor je kijken wat er aan de hand is en overleg eens wat die voor je kunnen doen. Het is tenslotte een iPhone dus daar moeten ze je ook helpen. Soms gaat het daar ook een stuk sneller dan via Vodafone zelf. En anders toch maar weer bellen, of langs een Vodafone winkel, om aan te geven dat het nog niet in orde is.

Ben je het er helemaal niet mee eens dan zou ik een klacht indienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml

Op dit moment is er eigenlijk geen andere oplossing. En lees ook eens deze pagina: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

Hoop dat ik je hiermee een beetje verder heb kunnen helpen en dat je toestel snel weer op orde is.
Toch nog fijne Feestdagen gewenst!
René1957

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het helpt je helaas niets maar heb een vergelijkbaar probleem met een nieuwe Iphone Xs.
Wordt door iedereen van het kastje naar de muur gestuurd.
een leuk cadeautje voor mezelf begint nu al een kleine nachtmerrie te worden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je kan met je iPhone ook naar een Apple winkel gaan. Die kunnen je dan ook helpen en zeker is dat je sneller hulp krijgt en waarschijnlijk ook sneller je probleem is verholpen.

Kijk op de Apple site voor een Apple winkel en ga er langs. Kijk ook even op de Apple site voor de reparatie afdeling, garantie. Het zal je echt helpen!
Kawan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij was het na drie keer dezelfde klacht kreeg ik een nieuw toestel. Na maandenlang discussie of het wel dezelfde klacht was die er ontstond.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Afhankelijk van het issue, kunnen wij inderdaad een coulance swap aanvragen. Echter zitten daar wel bepaalde voorwaarden aan vast en wordt dit niet zomaar gedaan Kawan
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je nog een update voor ons @Kawan? Heb je een coulanceswap aangevraagd?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen update komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic