Hoi
rikholland Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je niet de juiste informatie hebt gekregen. Maar het klopt dat je geen Multi Data Simkaart meer kunt gebruiken bij een Red Together abonnement of anders een Red Together Extra er bij moet nemen. Wat je zegt, dit is duurder dan wat je waarschijnlijk voorheen had.
Vreemd dat je geen VodafoneZiggo voordeel hebt. Op de website van VodafoneZiggo (
https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/) staat toch: Heb je een particulier mobiel abonnement bij Vodafone, en bij Ziggo een zakelijk abonnement met vast internet? Dan krijg je ook de gratis extra’s zolang als deze abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan.
Of staan deze niet op hetzelfde adres?
Of je nog kunt opzeggen, dat weet ik niet. Daar moet je echt voor contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone door te bellen of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken of dit alles nog gestopt kan worden. Eventueel kan je ook een bericht sturen via
Facebook of
Twitter (privé bericht).
Via de community kunnen wij als klanten onder elkaar niet doen. Je zult dus dan echt de klantenservice moeten contacten. Opzeggen, lees meer over op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml