28 September heb ik mijn abonnement verlengt op internet,
BIJNA EEN MAAND LATER heb ik mijn mobiel nog steeds niet!!!!! ( galaxy s III ).
GLS zegt: dat zet het toestel 2x hebben geleverd maar op het verkeerde adres, en zegt dat het getekend is maar door iemand met een hele andere naam...Steenvoorden( wat heb ik daar aan?)
Vodafone medewerker 1 (Leidschehage) zegt : het toestel is geretourneerd wij versturen het maandag weer naar GLS om het daarna bij u te laten leveren.
Vodafone medewerker 2 (klantenservice ) : omdat het toestel geretourneerd is is het abonnement automatisch geannuleerd...
Vodafone medewerker 3 (klantenservice): we gaan een onderzoek starten voor uw vermiste telefoon... dat gaat ongeveer 2 weken duren.
Er zijn dus in totaal nu 4 verhalen, maar voor mij nog steeds 1 probleem.
Dat ik NOG STEEDS NIET mijn nieuwe telefoon heb ontvangen en dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren ook.
Ik heb geprobeerd een meerdere aan de telefoon te krijgen, dat kan dus met geen ene mogelijkheid. En als ik dan een nummer krijg ( 06 545 00 100 ) is dat dus gewoon weer een ander nummer van de klantenservice zelf.
In totaal heb ik nou 3 uur in de winkel gestaan, en ik denk zeker al 4 uur aan de telefoon gehangen met de klantenservice, en ook nog is 2 hele dagen thuis gezeten omdat het pakket geleverd zou worden.
Een mobiel meenemen uit de winkel kon ook niet omdat ik dan niet de voorwaarden zou krijgen van VOOR 1 oktober met de 8 maanden 50% korting.
Bij deze probeer ik het dan maar schriftelijk.
Graag snelle reactie, want tot nu toe heeft nog niemand vanuit Vodafone of GLS zelf met mij contact opgenomen.
Groet,
Michel Moll
*Mod Edit: i.v.m. privacy redenen heb ik je 06-nummer verwijderd, aangezien je het op een openbaar forum plaatst waar iedereen dit kan lezen. Ik raad je aan in de toekomst geen privégegevens meer te plaatsen.*