imWevi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht bestelling Vodafone abonnement

Al weer een tijdje geleden (9 september) toen de iphone 7 uitkwam had ik het vertrouwen genomen in vodafone en een abbonement gecombineerd met Iphone 7 online besteld. Dit vertrouwen werd helaas geschaad. Twee dagen later had ik nog steeds geen bevestigingsmail van mijn bestelling binnen, terwijl het eenmalige bedrag van 292,24 euro wel was afgeschreven. Hier had ik natuurlijk achteraan gebeld. Mij werd verteld door de vodafone helpdeskservice dat er een storing was binnen de dienst van online bestellen. Ik moest mijn bestelling opnieuw doen en het al afgeboekte bedrag zou binnen 6 weken terug gestort worden. In goed vertrouwen had ik dit gedaan. Maar toen 6 week later, je raad het al, er is nog niks terug geboekt. Dus ik bel weer heen. Foutje ze bedoelden 8 weken. Dus 8 week verder nog niks op mijn rekening ik bel weer en er wordt mij beloofd het bij de hoogste manager van de afdeling te leggen. Ik zou binnen twee week antwoord krijgen. Maar nee hoor. Nu zijn we inmiddels een half jaar later, en ik heb mijn administratie bekekenen en heb het nogsteeds niet teruggeboekt gekregen. Tal van telefoontjes en mailtjes verder komt mijn klacht niet verder dan: in behandeling. Ik vind dit erg jammer Vodafone. Ik hoop dat jullie mij nog verder kunnen helpen. Jullie weten zo langzaam maar zeker vast wel hoe je nu contact met mij moet opnemen.
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi@inWevi,

Oei dat is nogal een klacht! Helaas kunnen we je hier via het forum niet bij helpen, omdat we niet in de systemen kunnen.
Mocht je willen weten hoe het met de terugbetaling zit, dan kun je toch het best toch weer even contact opnemen met de klantenservice via 0800-0560. Zij kunnen het een en ander voor je nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic