Al weer een tijdje geleden (9 september) toen de iphone 7 uitkwam had ik het vertrouwen genomen in vodafone en een abbonement gecombineerd met Iphone 7 online besteld. Dit vertrouwen werd helaas geschaad. Twee dagen later had ik nog steeds geen bevestigingsmail van mijn bestelling binnen, terwijl het eenmalige bedrag van 292,24 euro wel was afgeschreven. Hier had ik natuurlijk achteraan gebeld. Mij werd verteld door de vodafone helpdeskservice dat er een storing was binnen de dienst van online bestellen. Ik moest mijn bestelling opnieuw doen en het al afgeboekte bedrag zou binnen 6 weken terug gestort worden. In goed vertrouwen had ik dit gedaan. Maar toen 6 week later, je raad het al, er is nog niks terug geboekt. Dus ik bel weer heen. Foutje ze bedoelden 8 weken. Dus 8 week verder nog niks op mijn rekening ik bel weer en er wordt mij beloofd het bij de hoogste manager van de afdeling te leggen. Ik zou binnen twee week antwoord krijgen. Maar nee hoor. Nu zijn we inmiddels een half jaar later, en ik heb mijn administratie bekekenen en heb het nogsteeds niet teruggeboekt gekregen. Tal van telefoontjes en mailtjes verder komt mijn klacht niet verder dan: in behandeling. Ik vind dit erg jammer Vodafone. Ik hoop dat jullie mij nog verder kunnen helpen. Jullie weten zo langzaam maar zeker vast wel hoe je nu contact met mij moet opnemen.