p_vd_berg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: beloften worden niet nagekomen en ik zit tussen wal en schip

Ik ben overgegaan met mijn ziggo family abonnement naar 3 vodafone abonnementen Red Essential (6gb).
Hier moet een 4de abbonnemnt bijkomen (met nummer behoud) en deze zou voor dezelfde prijs meegaan als de overige abbonnementen. Dus voor 15 euro per maand in plaats van 21 euro.
Er waren wat problemen met het simkaart nummer waardoor nummer behoud niet lukte. Hiervoor zou ik later worden teruggebeld alleen ik zat in de auto en kon niet bellen.
Ik ben langs een ziggo/vodafone winkel gegaan en zij vertellen mij dat ze mij niet de aanbieding in de winkel kunnen geven en dat ik moet bellen.

Ik heb contact gehad met Ziggo en die zeggen dat ze niks voor me kunnen betekenen omdat Vodafona dat nu allemaal regelt.

Ik bel vervolgens naar Vodafone en die zegegn dat het niet mogelijk omdat ik nu al klant ben bij ze.
Het is absurd want eerst wordt er mij verteld dat ik gewoon een extra Red Essential (6gb) toegevoegd kan worden voor €15. Dit vervolgens ook besteld. En dan blijkt dus dat die hele bestelling niet is aangemaakt omdat nummer behoud niet lukte en dat het nu ineens niet meer kan.
Vervolgens wordt ik constant van het kastje naar de muur gestuurd. Werkelijk te gek voor woorden dit. Klantenservice hebben ze nog nooit van gehoord.

Ik wil gewoon wat mij beloofd is:
Een extra Red Essential (6gb) abonnement met nummer behoud voor €15 in de maand. Naast de 3 abonnementen die ik al heb.
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi p_vd_berg,

Ik kan me voorstellen dat je hier niet heel erg vrolijk van wordt. Met wie heb je toentertijd afgesproken dat je het abonnement voor €15,- per maand zou krijgen? En staat dit zwart op wit toevallig?


p_vd_berg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het staat niet zwart op wit. Dit is telefonisch gebeurd. Maar gelukkig worden al jullie gesprekken opgenomen.
Dit is gebeurd op 24-09-2017 toen ook mijn andere abonnenten zijn omgezet. de mevrouw heeft de 3 ziggo nummers omgezet naar vodafone en een extra abbo voor €15 toegevoegd. Echter vanwege de problemen met het nummer behoud zou ze me hierover terugbellen later op de dag. Ik kon toen niet opnemen omdat ik in de auto zat en daarna ben ik niet meer teruggebeld.
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
En als je nou eens gewoon een abonnement bestelt bij bv Simpel?
Nog meer data, veel minder kosten en het werkt perfect. Bij een eventueel probleem is de klantenservice net zo bagger als hier. Het kost alleen veel minder.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic