etmpama

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht afhandeling waardeloos

Goedendag,

Ik ben niet echt te spreken over de klacht afhandeling van Vodafone.
Er komt totaal geen reactie van Vodafone op een klacht die ik tot 2 maal toe in heb gediend.
Dit in tegenstelling tot het contact wat Vodafone met je zoekt als je abonnement gaat aflopen. Dan wordt je wekelijks gebeld of je je abonnement wil verlengen.
Klacht kan alleen ingedient worden via de website. Telefonisch is er geen ingang om de betreffende afdeling die hierover gaat te bereiken.
Eerste klacht kwam in status opgelost zonder dat er een oplossing o.i.d. aan mij gemeld is.

@ Vodafone, graag reactie m.b.t. [Incident:151001-001668], [Incident:151017-000062] en [Incident:151102-001621]
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is vervelend, echter vanuit hier kunnen wij niet in de systemen om dit te controleren. Dit is ivm privacy gevoelige informatie. En tevens ook omdat via het forum je geholpen wordt door andere forumleden/ klanten.
etmpama
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Bedankt voor je reactie.
Ik neem aan dat Vodafone zelf het forum ook wel in de gaten houdt.
Mogelijk gaan ze door het lezn van dit bericht wel tot actie over.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
etmpama, zoals steven al aangaf is kunnen we je hier via het forum niet mee helpen. De bedoeling van het forum is dat andere forumleden je met je vraag of probleem kunnen helpen. In jouw geval is dat helaas niet zo, daarom raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit topic wordt gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic