Carli

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht abonnement

Beste Vodafone medewerker,

Het enige wat ik wil weten is: hoe kan ik ooit een klacht indienen over iets (ik bespaar jullie de details waar deze klacht over gaat), wanneer de website keer op keer een foutmelding geeft bij het indienen van de klacht.
Is er uberhaupt een storing momenteel op jullie website?... of kan ik via een andere weg een klacht indienen?

Ik zou het bijzonder op prijsstellen als jullie met constructief antwoord komen waar ik echt wat mee kan.
Bedankt!

Gr
Carli Burggraaf



1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Carli ,

Het probleem speelt zich ook bij andere af. Misschien dat het via en andere brwoser wel lukt of even de cache te legen. Krijg je de volgende melding in beeld: Oeps… er is iets misgegaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic