bakkerwr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht abonnement verlengen

Beste meneer/mevrouw,

Mijn gegevens:
*moderator edit* privégegevens verwijderd, vermeld nooit je privégegevens in een openbaar bericht!

Onlangs kon ik mijn abonnement verlengen. Allereerst wilde ik een SIM only Red Essential abonnement. Bij nader inzien wilde ik deze aanvraag wijzigen naar een Red incl Galaxy S5 2 jarig abonnement. Dit zou allemaal netjes geregeld worden. Ik zou namelijk een bevestiging krijgen via de mail die uiteindelijk nooit terecht is gekomen (mijn emailadres stond/staat juist in het systeem van Vodafone). De week erna heb ik weer gebeld om te vragen of het allemaal juist is gegaan. Dit bleek niet zo te zijn, opnieuw moest ik een nieuwe wijziging van abonnement doorgeven. Er werd aangegeven dat de wijziging pas doorgevoerd kon worden als het SIM only abonnement officieel was gecancelled. De dame aan de lijn gaf ook aan dat dit automatisch zou worden doorgevoerd en ik hoefde niet meer te bellen. Toen hoefde ik zelf geen bandje in te spreken!
Na nog geen gehoor te krijgen heb ik weer gebeld. Kreeg ik weer hetzelfde verhaal te horen dat de SIM only abonnement nog niet is gecancelled maar dat ik wel de volgende dag moest terugbellen want dan kunnen ze pas de wijziging doorgeven. Dus ik weer bellen, nog steeds niet mogelijk. Ze zeiden bel volgende week terug. Uit frustratie belde ik de volgende dag weer op en toen kon de wijziging wel doorgegeven worden. Dus dat uiteindelijk gedaan. Maar na een week geen email te hebben ontvangen, heb ik WEER moeten bellen. De wijziging was namelijk niet goed doorgevoerd (volgens dhr Ou van de Klantenservice). Toen is de wijziging wel juist doorgegeven. Nu moet ik afwachten of dat daadwerkelijk zo zal zijn. Als dit weer niet geval blijkt te zijn, verander ik van provider.

Normaal ben ik geen persoon die zich druk maakt om deze situaties, maar dit was veruit belachelijk.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en ook nog kunnen checken of de wijziging nu wel goed is doorgevoerd.

Alvast bedankt.

Met sportieve groet,

W.R. Bakker
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bakkerwr ,

Haal onmiddellijk s.v.p je gegevens uit het Forum! Het Forum is geen plek om je privégegevens te plaatsen omdat er ook geen inzage is via het Forum!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @bakkerwr,

Het lijkt me inderdaad frustrerend wanneer het niet direct wordt geregeld. Ik kan me dan ook voorstellen dat je de klacht op deze manier uit. Via het Forum is het echter niet mogelijk om je gegevens na te kijken. Heb je ondertussen wel al een e-mail gehad? Mocht dit nog niet het geval zijn dan kun je het beste contact op nemen met het gratis telefoonnummer van de afdeling status order. Kijk op deze site voor meer informatie.

Zoals vermeld in je bericht heb ik je gegevens verwijderd. Topics op ons Forum zijn namelijk openbaar en iedereen kan meelezen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic