Beste meneer/mevrouw,
Mijn gegevens:
*moderator edit* privégegevens verwijderd, vermeld nooit je privégegevens in een openbaar bericht!
Onlangs kon ik mijn abonnement verlengen. Allereerst wilde ik een SIM only Red Essential abonnement. Bij nader inzien wilde ik deze aanvraag wijzigen naar een Red incl Galaxy S5 2 jarig abonnement. Dit zou allemaal netjes geregeld worden. Ik zou namelijk een bevestiging krijgen via de mail die uiteindelijk nooit terecht is gekomen (mijn emailadres stond/staat juist in het systeem van Vodafone). De week erna heb ik weer gebeld om te vragen of het allemaal juist is gegaan. Dit bleek niet zo te zijn, opnieuw moest ik een nieuwe wijziging van abonnement doorgeven. Er werd aangegeven dat de wijziging pas doorgevoerd kon worden als het SIM only abonnement officieel was gecancelled. De dame aan de lijn gaf ook aan dat dit automatisch zou worden doorgevoerd en ik hoefde niet meer te bellen. Toen hoefde ik zelf geen bandje in te spreken!
Na nog geen gehoor te krijgen heb ik weer gebeld. Kreeg ik weer hetzelfde verhaal te horen dat de SIM only abonnement nog niet is gecancelled maar dat ik wel de volgende dag moest terugbellen want dan kunnen ze pas de wijziging doorgeven. Dus ik weer bellen, nog steeds niet mogelijk. Ze zeiden bel volgende week terug. Uit frustratie belde ik de volgende dag weer op en toen kon de wijziging wel doorgegeven worden. Dus dat uiteindelijk gedaan. Maar na een week geen email te hebben ontvangen, heb ik WEER moeten bellen. De wijziging was namelijk niet goed doorgevoerd (volgens dhr Ou van de Klantenservice). Toen is de wijziging wel juist doorgegeven. Nu moet ik afwachten of dat daadwerkelijk zo zal zijn. Als dit weer niet geval blijkt te zijn, verander ik van provider.
Normaal ben ik geen persoon die zich druk maakt om deze situaties, maar dit was veruit belachelijk.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen en ook nog kunnen checken of de wijziging nu wel goed is doorgevoerd.
Alvast bedankt.
Met sportieve groet,
W.R. Bakker