dalaijohan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: abonnement afgesloten op 6/1 nog steeds niet gewijzigd

Op 6 januari telefonisch aanbod gekregen en geaccepteerd. Vervolgens 2x gebeld met afdling Verkoop maar die kunnen mij niet veder helpen omdat het aanbod is gedaan door een andere afdeling. Huh?? Werken jullie dan niet allemaal voor Vodafone. Vooruit dan maar de klantenservice bellen. Dinsdag na half uur plots verbinding verbroken. Woensdag wederom proberen. Warempel het lukt. Maar de klantservice kan mij niet helpen, ik word doorverbonden.
Yes! Nu gaat het lukken. Maar iets te vroeg gejuicht 😞 De verbinding wederom verbroken.

Vodane gaat het nog lukken met mijn contractverlenging/-wijziging?

Mvg,
Johan van der Horst
4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Dalaijohan,
klinkt niet als een bijster goede ervaring.
Om te beginnen natuurlijk bedankt voor je verlenging.
Ik kan uit je bericht helaas geen concrete info halen om je verder te helpen. Het is verder ook niet de bedoeling van het forum om individuele case te behandelen. Ik houd het dus even algemeen:

- Niet alle abonnementen worden per direct omgezet (Sim Only en Scherp abonnementen bijvoorbeeld aan het einde van de looptijd van je huidige contract)
- Als je je abonnement verlengt, dan ontvang je een bevestiging op het opgegeven E Mail adres. In deze mail staat ook de datum genoemd waarop we je abonnement omzetten. Kijk svp ook je spam box na. Soms worden mails hierheen gedirigeerd.
- Op het moment dat we je abonnement omzetten dan krijg je er ook weer een mail over

Alle verdere informatie over dit onderwerp en een video over de verwerking van je verlenging vind je in onderstaande link.
Groetjes, Per

http://goo.gl/HfP2cT

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @dalaijohan
Ik denk ik vraag nog eens even of je met de info van gisteren verder kon? Is het inmiddels opgehelderd / opgelost?
Let us know. Per
dalaijohan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie en nee zeker geen goede ervaring.
Het vervelende is dat ik geen concrete info heb gekregen maar dat mijn verlenging wel in het systeem staat. Ik probeer te achterhalen wat ik nu kan doen om dat voor elkaar te krijgen.

Ik zou normaliter ook niet het forum hebben gebruikt maar telefonisch kan of wil niemand mij verder helpen.
Groet Johan
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee Johan,
ik zie neet je reactie.
Begrijp ik het goed dat de mails die ik in mijn eerdere bericht heb aangekaart, niet zijn aangekomen? (ook niet in de spambox?)
Normaal gesproken kan een collega aan de telefoon, de mail opnieuw naar je toe sturen (eventueel alternatief e mail adres).
Met "in het systeem staat" bedoel je daar ons systeem mee? In dat geval zou de mail verstuurd moeten .
Gr Per

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic