MichaelKooy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht!: ::Zeer Klant Onvriendelijk:: Diepe Telleurstelling over de manier van werken door Vodafone!

Mooi Verhaal!
Mijn Abonnement loopt oorspronkelijk tot 01.11.2015 met een opzeg termijn van 4 maanden. 03.07.2015 heb ik contact gehad met VOdafone waarbij ik deze wijziging
door wilde voeren, tijdens het gesprek viel de complete verbinding weg en zag ik op mijn mobiele telefoon dat ik compleet van vodafone was afgesloten.
Echter door dat ik thuis op WIFI zat kon ik mijn email controleren en las ik de bevestiging dat mijn abbomenent met per directe ingang was stop gezet per 01.01.2015.
Om problemen te voorkomen heb ik per direct terug gebeld met mijn huis telefoon en aangegeven wat er was gebeurd.
Dit vonden ze heel vreemd en gingen mij opnieuw aansluiten (wat een dag kon duren) met ter compensatie 1 maand extra 1GB internet!
Normaliter hoor je rond de 18e een nota te ontvangen met het te betalen bedrag en de daarbij behorende betaal datum, echter kreeg ik deze tot op vandaag niet te zien op my.vodafone.nl als de MY Vodaonfe app!
Gebeld met de Financiele afdeling om na te vragen wat er nou uiteindelijk aan de hand is met de rekening omdat ik graag wil weten wat me te wachten staat.
Wat blijkt:
- Vodafone heeft mij afgesloten en opnieuw aangesloten wat voor problemen heeft gezorgd in de verwerking van de NOTA's op de Mijn Vodafone App en Persoonlijke webpagina van VODAFONE.
- Is er een totaal bedrag van €106,99 klaargezet (aansluitkosten/rekening voor 2 maanden!) waarbij ik direct heb aangegeven dat ik hier NIET mee akkoord ga gezien ik er niet voor gekozen heb om verkeerd afgesloten te worden!
Er zou alsnog het volledige bedrag van €106,99 worden afgeschreven en VODAFONE zou het bedrag van de 2e maand crediteren en als + bedrag toevoegen aan de volgende maand zodat ik daar niet hoef te betalen en het van het restant
bedrag afgehaald zou gaan worden.
1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
MichaelKooy wat een vervelende situatie! Het forum is echter geen klachtenkanaal, het is de bedoeling dat andere forumgebruikers je kunnen helpen met je vraag. Omdat je topic niet aan de regels van dit board voldoet, sluit ik het. Ik raad je aan om je klacht kenbaar te maken via de klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic