yosek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht - Willen jullie mij niet als klant? - Klacht

Beste Vodafone,

Vraag: Hoe zorg ik er voor dat een tevreden klant binnen 1 week tijd zo ontevreden wordt dat hij per direct zijn contract opzegd?

Antwoord: Laat hem bellen met de klantenservice van Vodafone!!!

Aanleiding:
Vorige week is mijn display mijn HTC ONE X wederom stuk gegaan. Dit is nu de derde keer in nog geen anderhalf jaar tijd. Twee dagen na aankoop had de telefoon gele vlekken in het scherm en een paar maanden later ging het display van de omgeruilde HOX helemaal stuk. En dat is niet best voor een toestel van 600,- euro.

Natuurlijk was is wel zo wijs (?) om een garantie af te sluiten met vervangend toestel service.
Tot mijn grote verassing echter bleek te kwaliteit van de reparatie ver onder de maat.
Het display was vervangen maar lag los in het toestel. Dus direct na ontvangst maar weer terug gestuurd naar Dynafix.

Tot mijn stomme verbazing kreeg na ontvangst het gerepareerde toestel en een rekening van 85,- euro.
Tevens was er een ander display geplaats maar deze paste niet mooi in de behuizing. Een vervelend randje waar allerlei vuil en viezigheid achter blijft plakken tot resultaat.

Moegestreden van het ongedaan maken van de onterechte rekening en de teleurstelling van een slechte reparatie (in totaal 6 weken) besloot ik het er maar mee te doen.

Nu ongeveer een jaar later keren dezelfde problemen weer terug (display stuk). Vastbelsoten om dit toestel niet nogmaals te laten repareren en nog meer kosten te maken belde ik met de service desk. Met de rekensom dat ik inmiddels bijna 400 euro aan kosten voor garantie en reparatie ed. kwijt ben was ik vol vertrouwen dat we tot een goede alternatieve oplossing konden komen.

Helaas de servicemedewerkers van Vodafone blijken alleen in protocollen te kunnen denken. Het toestel laten repareren bij het geweldige Dynafix is voor de klantenservice de enige oplossing. U zult begrijpen dat ik het daar natuurlijk niet bij laat zitten en daarom heb ik gevraagd naar een leidinggevende. Niet om iets GRATIS te kijgen o.i.d. maar omdat ik in dit toestel geen vertrouwen meer heb.

Een vervroegde contractsverlening of een alternatief in welke vorm dat ook is mijn doel.
Echter de leidinggevend belt mij maar niet terug. Een WEEK lang heb ik elke dag zelf gebeld omdat de leidinggevende tegen de afspraak in dit zelf niet deed. Elke keer werd er gezegd "u wordt terug gebeld".

U begrijpt het al, dit gaat natuurlijk helemaal niet gebeuren. Totdat ik Michael Souren aan de lijn kreeg. Hij beloofde mij terug te bellen en het allemaal uit te zoeken. Iets wat hij overgens ook heeft gedaan, zoals het hoort.
Maar wat schets mijn verbazing ook Michael komt niet verder dan ... je raad het al .. opsturen en betalen!

NIET DUS! Beste Vodafone als u mij niet als klant wilt prima. Mijn contract is inmiddels opgezegd en ik weet zeker dat uw concurenten mij graag als klant tegemoet zien. Waarom dan toch dit schrijven? Ik ben boos .. heel boos.

Dus beste Vodafone mijn contract loopt tot september 2014 .. genoeg tijd voor jullie om mij van gedachten te laten veranderen ...

Met vriendelijke groet,


Joost Ekkelboom










1 Reactie 1
izno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo werkt dat tegenwoordig bij de telecom maatschappijen. Protocollen protocollen en een klantje meer of minder boeit niet. Mijn duurdere abo dan de huidige schijnen ze ook niet te willen hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic