elinenastasja

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klacht Vodafone dienstverlening

Goedemorgen,

Ik dien bij deze een klacht in over jullie dienstverlening. Ik ben uitermate ontevreden en ik wil dat er naar aanleiding van deze klacht op korte termijn een passende oplossing georganiseerd wordt!

Ik kan sinds een paar maanden vanuit mijn huisadres niet meer bellen. Als er verbinding wordt gelegd vliegt de verbinding er altijd uit. Soms pas na een paar minuten, vaak al na enkele seconden. Regelmatig ook de melding 'geen service' of 'zoeken'. Dit even in het kort aangezien ik maar een beperkt aantal tekens heb in dit formulier.
Hierover heb ik voor het eerst enkele maanden geleden gebeld met jullie klantenservice. Inmiddels zijn we een flink aantal telefoontjes verder en heb ik ook de winkel in Nijmegen al twee keer bezocht. Voordat er van jullie kant weer een aantal redenen gezocht wordt waardoor het niet aan jullie zou liggen, hieronder op een rij wat ik inmiddels allemaal al uitgesloten heb:
* Inschakelen op 2G (dus G3 uitzetten) helpt niet (er schijnt een 3G-paal hier in de buurt uitgevallen te zijn?)
* In de stad en op werk kan ik normaal bellen
* Ik heb mijn toestel omgeruild met die van mijn partner; het ligt niet aan het toestel
* Ik heb van mijn werk ook een toestel met Vodafone abo, daar heb ik exact hetzelfde probleem mee
* Ik weet dat er geen garantie is op in-huis bellen, maar wees gerust, als ik op de stoep sta heb ik precies hetzelfde probleem

Kortom, het ligt aan jullie en ik wil dat er een oplossing komt. Ik ben het zat om telkens al mijn privézaken op mijn werk te moeten regelen of met mijn telefoon de stad in te lopen omdat ik thuis niet kan bellen. Als ik zie wat voor een absurde bedragen ik maandelijks aan jullie betaal vind ik het stuitend dat ik door jullie van kastje naar de muur gestuurd word.

Ik heb deze klacht ook al via het 'feedback' formulier ingevuld, echter wil benadrukken dat het een klacht is en geen feedback waar 'Vodafone van kan leren'.

Met vriendelijke groet,
Eline de Bruijn
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey Eline,

Wat vervelend om te horen dat je zoveel problemen hebt met het netwerk op je thuislocatie. Via het Forum kan ik je hierbij lastig helpen. Daar zal ik namelijk je gegevens voor nodig hebben, dat is geen optie via het Forum. Aangezien je al een feedback formulier hebt ingevuld raad ik je aan om de reactie hierop af te wachten.

Wat je wel nog kunt doen is de postcode (met letters) vermelden in dit topic. Hiermee kunnen wij en andere forumgebruikers bepalen of er meer klachten zijn van een bepaalde locatie. Ook kunnen we nakijken of er iets bekend is. Ik heb je topic tevens verplaats naar Netwerkvragen. Daar sluit dit topic beter op aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic