janpev

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Verkooppraatje klopt niet met levering

Op 12-1-2015 verzonden naar Vodafone Maastricht. Tot op heden geen reactie.

Uw klachtenpagina werkt niet dus nu maar zo.

AAN:

Vodafone,
Maastricht.

Nieuwerkerk aan den IJssel, 12 januari 2015


Geachte heer/mevrouw,



In oktober 2014 werd ik telefonisch benaderd door Vodafone hetgeen er toe leidde
dat ik mijn abo red 15 euro per maand kon overzetten naar een Sony Experia M
Aqua voor 17 euro per maand zonder bijkomende kosten.
Hoewel ik nauwelijks bel dan wel data gebruik (zie historie) bedroeg de afrekening over
november 2014 € 25.41 en over december € 21.01.
Ik voel mij in deze misleid en mijn vertrouwen in Vodafone heeft een aardige deuk op-
gelopen.
Gaarne uw reactie.

Met groeten,



Mr. J.F. Peverelli.
Merwede 70
2911EB Nieuwerkerk aan den IJssel

4 Reacties 4
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Janpev,

Jammer om te lezen dat je een klacht hebt over je verlenging. Hoe heb je deze klacht bij ons ingediend op 12-01? En heb je inmiddels al een reactie ontvangen?

Normaal gesproken kun je dergelijke feedback indienen via http://www.vodafone.nl/feedback
janpev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Sierkan,

Klacht op 12/1/2015 per brief naar Vodafoen Maastricht gezonden.
De aangegeven URL voor feedback geeft: Oeps pagina niet gewonden.

Groet, JanPev.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @janpev ,
Er stond een puntje teveel in de hyperlink 😞 Ik heb het aangepast. Als je er nu op klikt dan kom je gelijk op de juiste pagina terecht.

Sorry en groeten, Per

janpev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KLacht in feedback geplaatst.
Groet, janpev.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic