Graag zou ik willen dat deze kwestie terechtkomt op een hoger niveau dan het klantenservice geblabla: het probleem is namelijk ergerlijk structureel en eigenlijk uiterst onzorgvuldig. En ik heb er eerder signalen over afgegeven-tevergeefs
Voor de zoveelste keer in de afgelopen jaren geef ik 5 euro uit via vodafone.nl aan een prepaidsim waar "iets mee is". Eerder: nummers waren bv geregistreerd in systemen als zakelijk abo waardoor er bij activeren van alles misliep. Nu weer: simkaart gaat het pas doen na ingrijpen chatmedewerker, vervolgens ontvang ik geen registratiebonus na alle gebruikelijke stappen. Klantenservice: "dat is raar, ik zie dat dit een Hollandsnieuwe nummer is, kunt u een screenshot van kaart sturen" (ja kan ik, gewoon Vodafone layout hoor)". "Onderzoek wordt gestart".
Maar het is dus al de zoveelste keer dat ik zoiets meemaak: Vodafone geeft dus structureel prepaidsimkaarten uit die niet goed "in de systemen staan". Ik ben steeds dit soort gedoe nu wel aardig beu. Als ik 5 euro uitgeef voor zo'n standaardproduct hoort het gewoon in orde te zijn.
Wie gaat dit intern nu eens echt aanpakken?