In februari 2023 eindelijk een Red Together abonnement afgesloten voor mijn vrouw, ikzelf heb al jaren een abonnement bij Vodafone. Nummerbehoud aangevraagd, was volgens Vodafone allemaal goed gegaan. Betaal braaf elke maand mijn rekening maar probleem is dat mijn vrouw sinds overzetten van haar nummer nog geen seconde telefonisch bereikbaar is geweest. Veelvuldig telefonisch contact gezocht met de klantenservice en hele vele malen met de chatsupport. We worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd en betalen voor niets dat geld.
Komen we er vandaag dus achter dat het telefoonnummer en account van mijn vrouw gewoon nog actief zijn bij KPN de provider waar zij in februari zogenaamd van overgestapt zou moeten zijn.
Dit heeft kpn binnen enkele minuten weten uit te zoeken wat Vodafone al maanden zogenaamd niet lijkt te lukken en ondertussen ons wel laat betalen.
We krijgen totaal geen response van Vodafone, wellicht dat er via hier nu eindelijk wel eens iets geregeld kan worden.. Wij zijn er helemaal klaar mee en eisen ons geld terug! Iemand laten betalen voor een service die ik nooit ontvangen heb is schandalig.
Mij zijn ze als jarenlange trouwe klant in ieder geval kwijt, wat een beroerde service en schandalig hoe er met ons om wordt gegaan!