Clootjes.89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht: Niet telefonisch bereikbaar na nummerportering

In februari 2023 eindelijk een Red Together abonnement afgesloten voor mijn vrouw, ikzelf heb al jaren een abonnement bij Vodafone. Nummerbehoud aangevraagd, was volgens Vodafone allemaal goed gegaan. Betaal braaf elke maand mijn rekening maar probleem is dat mijn vrouw sinds overzetten van haar nummer nog geen seconde telefonisch bereikbaar is geweest. Veelvuldig  telefonisch contact gezocht met de klantenservice en hele vele malen met de chatsupport. We worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd en betalen voor niets dat geld.

 

Komen we er vandaag dus achter dat het telefoonnummer en account van mijn vrouw gewoon nog actief zijn bij KPN de provider waar zij in februari zogenaamd van overgestapt zou moeten zijn. 
Dit heeft kpn binnen enkele minuten weten uit te zoeken wat Vodafone al maanden zogenaamd niet lijkt te lukken en ondertussen ons wel laat betalen.

 

We krijgen totaal geen response van Vodafone, wellicht dat er via hier nu eindelijk wel eens iets geregeld kan worden.. Wij zijn er helemaal klaar mee en eisen ons geld terug! Iemand laten betalen voor een service die ik nooit ontvangen heb is schandalig.

 

Mij zijn ze als jarenlange trouwe klant in ieder geval kwijt, wat een beroerde service en schandalig hoe er met ons om wordt gegaan!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3421Posts
  • 1026Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @Clootjes.89, goedemorgen 

Dat je van deze situatie flink baalt, dat kan ik mij voorstellen. Het betreft hier namelijk al wel een lange periode waarin jouw vrouw dus niet telefonisch bereikbaar is geweest. Bij het lezen van jouw bericht had ik zo'n vermoeden dat de portering niet goed/volledig is verwerkt. Dat zou namelijk verklaren waarom het nummer ook nog actief is bij KPN en hier een abonnement loopt.

Ik ben zo vrij geweest om direct actie te ondernemen en de situatie te onderzoeken. De portering is inderdaad niet correct verwerkt. Het nummer zal bij ons geannuleerd moeten worden, zodat er vervolgens een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud ingevoerd kan worden. 

Mijn contactpersoon heeft zojuist telefonisch contact gehad met jouw vrouw, aangezien wij voor de nieuwe nummerbehoud order het klantnummer van KPN nodig hadden. Zij gaf aan dat ze bij KPN wil blijven en geen abonnement meer wil afnemen bij Vodafone. Het nummer is bij deze dan nu ook bij ons afgesloten. Verder is er tijdens dit contact een vergoeding besproken van € 60,-. Deze creditfactuur is aangemaakt en zichtbaar in My Vodafone.
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3421Posts
  • 1026Oplossingen
  • 1127Likes

Hi @Clootjes.89, goedemorgen 

Dat je van deze situatie flink baalt, dat kan ik mij voorstellen. Het betreft hier namelijk al wel een lange periode waarin jouw vrouw dus niet telefonisch bereikbaar is geweest. Bij het lezen van jouw bericht had ik zo'n vermoeden dat de portering niet goed/volledig is verwerkt. Dat zou namelijk verklaren waarom het nummer ook nog actief is bij KPN en hier een abonnement loopt.

Ik ben zo vrij geweest om direct actie te ondernemen en de situatie te onderzoeken. De portering is inderdaad niet correct verwerkt. Het nummer zal bij ons geannuleerd moeten worden, zodat er vervolgens een nieuwe aanvraag voor nummerbehoud ingevoerd kan worden. 

Mijn contactpersoon heeft zojuist telefonisch contact gehad met jouw vrouw, aangezien wij voor de nieuwe nummerbehoud order het klantnummer van KPN nodig hadden. Zij gaf aan dat ze bij KPN wil blijven en geen abonnement meer wil afnemen bij Vodafone. Het nummer is bij deze dan nu ook bij ons afgesloten. Verder is er tijdens dit contact een vergoeding besproken van € 60,-. Deze creditfactuur is aangemaakt en zichtbaar in My Vodafone.
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic