Hi @kimhoesenie, welkom hier!
Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik snap dat je dit graag snel opgelost wilt hebben. Toevallig zie ik dat je exact ditzelfde bericht via een ander kanaal hebt verstuurd. Hier heb je inmiddels een reactie op ontvangen. De strekking van de inhoud van dit bericht is als volgt:
Van belang is dat mobiele nummer van jouw zoon door middel van een contractoverdracht op jouw naam komt te staan. Pas als het nummer op jouw klantnummer staat, kan het aan jouw Red Together abonnement gekoppeld worden. De case is momenteel in behandeling, maar kan niet verwerkt worden als het nummer nog niet op je klantnummer staat. Doordat de verificatie aan de telefoon niet is gelukt, is het advies gegeven om met jouw zoon naar een Vodafone winkel te gaan. De collega's in de winkel kunnen op vertoon van jullie legitimatiebewijzen het nummer van je zoon toevoegen aan jouw klantnummer en meteen koppelen aan de Red Together groep. Maar let wel op, als er een toestellening op het contract van je zoon staat dient deze eerst afbetaald te worden.
De andere manier is door alsnog de aanvraag voor contractovername in te dienen via deze link:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml